Jagmarket > Sprzedam Jaguara

Sprzedam XJ40 89' 4.0 sovereign automat

(1/1)

bialas:
 :-bry
Powoli zbieram się do zmiany obecnego Kota na kolejnego i tak pomyślałem że wrzucę tu zaczepkę... A nóż widelec ktoś z tutejszych szuka takiego   :-A
Kot jest w moim władaniu od zeszłego roku kiedy kupiłem go jako projekt na wolny czas pod rajd Koguta albo i dwa, może w tym roku też jeszcze się wyrobię.
Nie jest to pierwszy, ani ostatni Jaguar w moich rękach także przygotowywany był w sposób odpowiedni bez fuszerki i szukania kto by chciał taki wymysł brytyjskiej motoryzacji naprawiać.
Ściągany był z Hiszpanii jako auto po pierwszym świętej pamięci właścicielu...
Zwrócił moją uwagę dobrym stanem blacharskim bo na xj40 polowałem od dawna.
Podłoga stan idealny, podszybia też tip top, lekki nalot znalazłem tylko w bagażniku pod wlewem paliwa (był zatkany odpływ i woda tam musiała kapać) ale jest już oczyszczone i zakonserwowane.
Od zakupu auto jest garażowane. Stał kilka lat także jak wziąłem go w swoją opiekę to poza wymianą wszystkich płynów trzeba było wymienić wszystkie gumy (sworznie, tuleje, uszczelki np wału etc). Między innymi Kotek dostał nowy kompletny układ zapłonowy, termostat i czujniki temperatury, zrobiłem regenerację świateł przednich, maglownicy, naprawienie klimy i przerobienie jej pod nowy odczynnik, wymieniłem głośniki, udrożniłem odpływy, założyłem Rogerowi nowe opony i wiele innych ale ciężko to wszystko sobie przypomnieć jak się podaje inne kwoty napraw Ukochanej :-gwizd

Zdjęcia wykopane w telefonie, jeszcze nie robiłem pod sprzedaż:
https://photos.app.goo.gl/HfTRn1WfdBhZjLxy8


Z minusów na chwilę obecną:
- najpoważniejszy temat to nie działa ABS, prawdopodobnie zaworek bo pozostałe elementy sprawdzone, grucha nowa pompa pracuje cicho i generalnie hamulce działają wzorowo nie licząc braku ABS,
- skrzynia czasami lekko poszarpuje z 1 na 2, z początku chodziła bardzo słabo ale się rozruszała np kickdown działa idealnie jak i szybkie przyspieszanie, choć cały czas sytuacja się poprawia spróbuję jej zrobić jeszcze jedną wymianę oleju niebawem,
- niestety schodzi klar w okolicy szyberdachu , jeszcze się waham ale być może to zostanie zrobione,
- trochę wisi osłona pod schowkiem co widać na jednej z fotek (standard).
- mały odprysk od kamienia na przedniej szybie (już z tym kupiłem i nie powiększa się)

Krótko i na temat:
- rok 89' przebieg 180 tyś i powolutku rośnie
- środek szare skóry
- nie znaczy terenu wyciekami jak i nie trzeba dolewać płynów nie licząc paliwa i płynu do spryskiwaczy ;)
- nie ma dziur i purchli
- nie dymi i ma moc
- działają nawiewy w tym klima (trzyma już prawie rok)
- działają  el. szyby, fotele, szyber, tempomat, centralny
- na zegarach nie ma dyskoteki, świeci się jedynie ANTILOCK czyli wspomniany ABS
- prowadzi się super, nie ściąga nie stuka zawieszenie etc
- nie wisi podsufitka,
- nie ma i nie miał LPG,
- pali ile ma palić ani mniej ani więcej,
- nie stał pod kocem od nowości także w paru miejscach są małe wgniotki których jeszcze nie próbowałem wyciągać,
- rajdowe naklejki mogę zdjąć, mi się podoba w takiej aranżacji. ;)
- obecnie można bez strachu wsiadać i ruszyć nim w trasę

Autem zrobiłem kilka tras jak i czasami jeżdżę po mieście, nie miałem z nim żadnego problemu, nawet powiem że jazda czterdziestką powinna być przepisywana na receptę bo jak dla mnie to jedyne auto z którego wysiadam po przejechaniu kilkuset kilometrów w lepszym stanie niż do niego wsiadłem.
 
Mam opinię rzeczoznawcy jakby ktoś chciał zrobić żółte blachy.
Jeszcze nie ustaliłem kwoty ale jeśli nie odstraszył Cię ten opis i nie zaproponujesz 10k to zapraszam do kontaktu ;)
Auto do obejrzenia w Warszawie, nr kontaktowy 503037049.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej