Dział Techniczny > F-PACE (2015 - obecnie)

Twarde zawieszenie. Brak reakcji na zmianę jego twardości w trybie "Dynamic"

(1/1)

exkol:
Dzień dobry.

Od roku jeżdżę Jaguarem F-Pace z 2018 roku. Wersja R-Sport z silnikiem 3.0 Diesel i automatyczną skrzynią biegów.
Problematyczne jest dla mnie jego bardzo twarde zawieszenie. Jest na tyle sztywne, że musiałem zrezygnować z kół na 22-calowcyh felgach i zamontowałem 19-calowe. Jest trochę lepiej.
Czy w F-Paceach to normalne? Nie mam punktu odniesienia.
Jak przełączę auto w tryb dynamiczny i włączę pulpit ustawień (skrzynia, silnik, układ kierowniczy i właśnie zawieszenie) to mam wrażenie, że zmienianie trybu zawieszenia pomiędzy sport - comfort nie przynosi żadnej różnicy. Wcale nie staje się komfortowy.

Czy mogę liczyć na pomoc kogoś, kto używa tego samego auta? Czy jego Jaguar ma równie twarde zawieszenie i nie widzi różnicy przy zmianie trybu?

Zanim wydam ponad 20 tys na nowe amortyzatory chciałbym się upewnić, że ma to sens.

Pozdrawiam bardzo i z góry dziękuję.
Rafał Talowski

rmazurek:
Pierwsza sprawa to czy masz amortyzatory z CVD - nie wszystkie wersje mialy

exkol:
Każdy amortyzator jest podłączony przewodem elektrycznym.

barni:
Ten typ tak ma ponoć. Tam regulacja twardosci dotyczy tylko momenty dobijania na jakiejś wielkiej dziurze, w normalnej jeździe jesy niezauważalna. Niemniej auto prowadzi sie swietnie wiec nie ma na co narzekac.

Thomas1971:
Pojedz Jagiem pod McDonalda. Ja w moim czuje roznice na "spiacych policjantach".
Albo jak wolno jade i dohamowuje do zera. Na komfort bardziej nurkuje. Na dynamic jest sztywniejszy. Widac roznice
Tomek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej