Wiadomo o co chodzi. Jednak jakie jednostki miary wchodzą w grę?
Procenty, mililitry czy coś innego?
Pierwszy pomiar zrobiony był niedługo po wymianie oleju..z 3 tys.km zrobione.
Drugi pomiar około 8 tys.km przebiegu na tym oleju.
Stan oleju na bagnecie bez zmian.
Zawsze od wymiany do wymiany tak samo.
Z tym, że czasem nie mam szans na dokończenie wypalania DPF i tak to wygląda.
Można powiedzieć, że płynu w silniku tyle samo ale jakość oleju już nie. Dlatego warto wymieniać wcześniej bo właściwości smarne spadają i można narobić sobie problemów.
A jeszcze takie osoby co idą w zaparte, że 34 tyś.km jest właściwe mogą pisać, że to zła konstrukcja. Druga sprawa to, które filtry są wstanie filtrować olej tak długo bez szkody dla silnika.
Jeden z użytkowników wysłał do ekspertyzy olej z silnika i stwierdzono, że nie jest właściwy dla tego silnika.Zalecono zmianę na inny. O innych parametrach. Jak do tej pory jest zadowolony.