Autor Wątek: Jaguar s Type 4.2 trudne odpalanie  (Przeczytany 744 razy)

Offline Lemon82

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Kocham to forum
Jaguar s Type 4.2 trudne odpalanie
« dnia: Wrzesień 22, 2022, 23:32:17 pm »
Witam wszystkich. Posiadam jaguar s type 4.2 v8 2004 rok. Mam problem z kocurkiem, a mianowicie oddałem go do mechanika powód źle odpalanie na zimnym silniku. Muszę go kręcić parę razy zanim załapie, mechanik wymienił czujnik położenia wału, sprawdził świece cewki niby wszstko ok. Podłączył komputer sął  dwa błędy P1000 i p1582. Ale muwi że to nic takiego to sal błędy stałe. Ok czy ktoś może mi poowedziec z formulowiczow, pomuc gdzie jeszcze szukać? Ja tak sobie myślę że może gdzie przewody ok ecu jakąś przerwa jest nie wiem nie znam się asz tak a odpalanie jak nie chce odpalać tak nie odpala. Aha dodam jeszcze że ZAPROGRAMOWAL STEROWNIK Od NOWA. Bardzo proszę o pomoc kurde straciłem już trochę kasy na to i nie widzę końca może ktoś miał już takie coś pomocy

Offline gonzo7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 802
Odp: Jaguar s Type 4.2 trudne odpalanie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2022, 08:07:20 am »
Przede wszystkim pomoc powinna zacząć się od kupna słownika języka polskiego. Oczy aż kolą.
Znaki przestankowe także się przydają.

p1582 to informacja, że zostały zapisane jakieś dane pracy układów silnika - spowodowane jest to innym błędem.
Konieczne podłączenie interface, który czyta jaguara, a nie pierwszego lepszego (tu także wiedza Pana "mechanika" jak widać jest ograniczona mocno, przez co jest zwykłym wymieniaczem).
Jedź na SDD IDS. Dzięki niemu uda się ściągnąć zapis tego powoduje p1582.

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: Jaguar s Type 4.2 trudne odpalanie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2022, 21:53:27 pm »
Wymieniaczem to możesz być Ty. Auto stoi akurat u mnie i wyobraz sobie, ze posiadam SDD i wiem od czego jest błąd P1582.