Rozbiorka jest prosta...troche czasu minelo ale chyba nie zapomnialem. Ten tylni dekiel sciagasz odpinajac klipsy na okolo, podobnie jest zdaje sie z przednia przezroczysta czescia. Wymienialem tez tarcze na 'kilometrowe'- wskazowki nalezy delikatnie podwazyc z dwoch stron naraz aby osiowo zeszly. Nie dotykaj palcami powierzchni nowych tarcz. Pozniej jest odwrotnie ale trzeba to robic z wyczuciem aby trafic na odpowiednie 'zerowe' polozenie, nie dociskaj na max do tarcz zegarow. Przy obrotomierzu nie moglem sie wstrzelic z trzy razy. Glosniczek jest przylutowany na dwoch chyba pinach, na wylot przez plytke drukowana, jest tez wpiety na chyba trzech haczykach aby sie nie poruszal. Wypinasz te haczyki, podwaz go czyms plastikowym aby wlutowane piny byly napiete i przyloz lutownice do nich z drugiej strony plytki. Wyjdzie gladko. Nowy glosnik zamontowalem dociskajac go w miejsce montazu pinow, jednoczesnie podgrzewajac te miejsca z drugiej strony lutownica, weszlo gladko. Aby dojsc do drugiej strony plytki nalezy odkrecic kilka srub w kolo. Nie ma potrzeby odpinania chyba czterech haczykow posrodku- one jedynie dociskaja srodkowy wyswietlacz. Tyle pamietam, to proste i intuicyjne dzialanie.