Autor Wątek: Porównanie i oględziny XJ x350, -+30tys. HELP  (Przeczytany 6086 razy)

Offline maciora

  • Aspirant
  • Wiadomości: 8
  • Kocham to forum
Porównanie i oględziny XJ x350, -+30tys. HELP
« dnia: Listopad 27, 2021, 03:51:47 am »
Cześć,

zgodnie z regulaminem pozwolę sobie dodać kilka ofert aukcyjnych, chcąc porównać je. Nie potrafię wybrać jednego, nie chcę zakładać wielu wątków.
Każde z wymienionych aut mnie interesuje ale nie mam możliwości obejrzeć wszystkich ze względu na kilometry, a poza tym... nigdy nie miałem Jaguara i nie jestem w stanie sam sobie poradzić z wyhaczeniem niedoskonałości. Nie znam się na wielu rzeczach ale Jaguar XJ x350 to moje małe lub duże marzenie od lat, troszeczkę na niego zbierałem i nie chce naprawdę kupić auta w którym będę wymieniał wszystko po kolei. Tym bardziej że w styczniu wyjeżdżam nim do Hiszpanii na wiele miesięcy. Nie wyobrażam sobie tam stać w nie wiadomo jakich warsztatach i za jaką kasę.

Będę wdzięczny każdemu kto ma pojęcie, będzie mógł podjechać i sprawdzić auto do którego ma w miarę blisko. Jeśli nie, to chociaż zadzwonić, wypytać, coś wyciągnąć. Przyda się to na pewno też wielu zainteresowanym stąd na przyszłość. Jeżeli będę jechał sprawdzić któreś auto i ktoś będzie mógł podjechać ze mną to oczywiście się odwdzięczę  :-V


A może już znacie te auta? Myślę że na pewno cokolwiek o nich wiadomo.

1. https://sprzedajemy.pl/jaguar-xj6-2004-rok-jelenia-gora-2-6bea9f-nr64779564
   
https://imagizer.imageshack.com/img922/9382/MU9AOo.jpg

2. https://www.olx.pl/d/oferta/jaguar-xj8-4-2-v8-executive-full-opcja-skora-drewno-navi-xenon-zamiana-CID5-IDMAPgs.html#f47beee304;promoted



3. https://gratka.pl/motoryzacja/jaguar-xj-vii-4-0-284km-xsenon-skora-navi-kamery-gwarancja-bezwypadkowy-okazja/ob/17560320



4. https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-3-0i-czarny-kot-w-jasnym-wnetrzu-ID6DAtr4.html?



5. https://www.olx.pl/d/oferta/jaguar-xj6-2004-3-0-benzyna-CID5-IDL3I6o.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0