Autor Wątek: daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek  (Przeczytany 778 razy)

Offline jagmaniac

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 232
  • DAIMLER XJ40, 1992
daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek
« dnia: Maj 23, 2021, 20:16:48 pm »
hej, zerknijcie, niech ktos mi powie co to za kabelek...

1. jakis kabelek



2. jakas wtyczka



3. i tutaj, co to jest?

DAIMLER XJ40, 1992

Offline wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 288
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2021, 20:49:24 pm »
Prawdopodobnie do czujnika zużycia klocków.
Na marginesie..... masz rozerwane poduszki ramy mostu! Jak nie wymienisz to rozwalisz świeże tuleje poliuretanowe, które włożyłeś do misek tylnych sprężyn, po 1000km ich nie będzie i wystruga ci brzegi miski.
Miałem to samo, wywalone tuleje ramy powodują przesuwanie się wózka mostu i niedozwolone wychyły przód/tył tłoczyska amorów, które niszczą tuleje i miski sprężyn.

Offline jagmaniac

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 232
  • DAIMLER XJ40, 1992
Odp: daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 24, 2021, 09:48:00 am »
i dlatego kocham forum... pytam o jedno a wprawne oczy znajduja problemy.. !!! dzieki wielkie!!!!

w takim razie czeka mnie zrobienie tylu.. btw co sugerujecie powymieniac jesli wywale tylny wozek itp?

jak juz mam to robic to juz wole zrobic "wszystko"
DAIMLER XJ40, 1992

Offline jagmaniac

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 232
  • DAIMLER XJ40, 1992
Odp: daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2021, 09:51:52 am »
a i drugie - gdzie sie ten czujnik wpina? bo nie bardzo widze jak to zrobic...
DAIMLER XJ40, 1992

Offline wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 288
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 24, 2021, 11:08:48 am »
Do klocka wkładany jest osobny kabel (ten co masz w łapie z małą kosteczką), który spinasz z wtyczką z auta. Do wymiany tulei nie musisz demontować mostu wystarczy odkręcić śruby z ramy dolnej trójkątnej. Most zostanie zawieszony do budy. Uwaga! potrafią ukręcić się śruby od tych tulei, wtedy będzie problem, bo do gwintu nie ma dostępu od strony profilu  ;D sama tuleja tez lubi miejsce gdzie siedzi  :P (połączenie aluminium+stal=kłopoty). Do wymiany konieczna prasa, chociaż niektórzy kombinują lewarkami. Masz tu ściągę, jaką zrobiłem sobie przed wymianą.

Online katar83

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.000
Odp: daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 24, 2021, 15:54:15 pm »
Jak nie masz prasy to tuleje wytniesz wycinarka, prosciutko wychodza, jeszcze prosciej wchodza. Najgorszy problem bedzie ze sruba od takiego laczenia mocowania dyfra, zaraz obok gumy patrzac do srodka(strona 5 w pdfie wtoma wyzej). Po pierwsze prawie zero dostepu do niej, po drugie sama sruba idzie przez aluminiowa tulejke i do ramy wiec jak nigdy nie byla wykrecana to moze byc bardzo ciezko. Jedyne pocieszenie ze jak urwiesz to w miare latwo pozniej sie ja usuwa.
Nawet nie probuj jej odkrecac zanim nie odkrecisz wszystkich innych, rama musi wisiec na dyfrze, wtedy dopiero bedziesz mial jak sie do niej dostac od spodu.