Autor Wątek: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.  (Przeczytany 902 razy)

Offline Paszczak

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Kocham to forum
S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« dnia: Kwiecień 27, 2021, 18:00:50 pm »
Witam. Wiem, że było razy wiele, ale zawsze coś jest inaczej. U mnie na zaworach jest sztywny plus a brakuje skrajnych minusów sterujących. Zacząłem szukać sterownika klimy, (zgodnie z zaleceniami za schowkiem, jako, że mój kot ma nawigację), ale tam znalazłem tylko zmieniarkę i jakiś dziwny sznureczek do pociągania przyczepiony do jakiegoś białego tłoczka. Po wyjęciu radia też nic nie znalazłem.
Czy ten sterownik, to ta dolna część pod radiem, z przyciskami klimy i grzania foteli na froncie? Z oznaczeniem X200 SABLE XR8H-18C16-AF-AEK?
No i co to jest ten biały tłoczek ze sznureczkiem za zmieniarką?

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2021, 10:22:55 am »
sterownik jest za poduszka pasazera. Plus jest zawsze stały podawany po stacyjce ,jesli masz minus tzn ,że albo jest uszkodzony sterownik ,albo przetarte przewody do masy. Warto tez sprawdzić wtyczne za prawym halogenem.
Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline Paszczak

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Kocham to forum
Odp: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 28, 2021, 11:31:11 am »
Tak jak pisałem mam plus a brakuje sterujących minusów. Jeśli mi brakuje obu, to przetartego kabla nie podejrzewałem... Czyli to, o co pytałem, nie jest sterownikiem?
Jak dostać się za poduszkę? Przez schowek nie bardzo widzę możliwość.
No i co to jest to ze sznureczkiem?

Offline Adt81

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 272
Odp: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2021, 16:04:15 pm »
Ten sznureczek to jest od schowka żeby wolno opadał. Jeśli dynda luźno to albo się urwał albo odczepił z boku schowka.
Porsche Cayenne Turbo 4.8 V8 >:D >:D
Był Jaguar S-Type R
Był S-Type 3.0 2001

Offline Paszczak

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Kocham to forum
Odp: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 28, 2021, 19:57:28 pm »
O żeby to... Faktycznie to musi być od schowka. Aż mi głupio, że się nie domyśliłem.

Natomiast z tym sterownikiem, to nie wiem. Dziś jeszcze raz odkręcałem schowek, żeby się upewnić. Na miejscu o którym mowa jest zmieniarka przyczepiona do rury. Żeby była głębiej nie ma szans. Nad zmieniarką raczej nie wejdzie. Może nie mam, bo ktoś wyjął (podobnie jak chłodnicę do klimy), ale w takim razie gdzie wtyczki?
Na pewno nie jest to ten moduł co pytałem

Offline Adt81

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 272
Odp: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 28, 2021, 20:38:19 pm »
Ale to właśnie jest moduł od klimatyzacji i wg instrukcji też - AIR CONDITIONING CONTROL MODULE BEHIND AIR CONDITIONING CONTROL PANEL.
Porsche Cayenne Turbo 4.8 V8 >:D >:D
Był Jaguar S-Type R
Był S-Type 3.0 2001

Offline Paszczak

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Kocham to forum
Odp: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 28, 2021, 22:22:38 pm »
Czyli trochę się pospieszyłem składając go z powrotem. Tak tylko okiem rzuciłem czy co nie popalone, ale trzeba będzie dokładniej się temu przyjrzeć. Po drodze do elektrozaworów chyba nic już nie ma?
Poza tym inne elementy nawiewu i klimatyzacji chyba nie powinny mieć wpływu na elektrozawory - jak ustawię na LOW, żeby nie wiem co, powinny się zamknąć?

Offline raddim

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Kocham to forum
Odp: S-type 3.0 V6 99r, dmucha tylko gorącym powietrzem.
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2021, 20:22:54 pm »
Ma ktoś link do diagnozy napięcia na kostce od nawiewu tej w kabinie ? bo mi lewa strona ładuje tylko gorącym powietrzem, zawór nowy, moduł sprawny, prawa strona ładnie pracuje reaguje na zmianę temp. natomiast lewa zero reakcji tak jak by jeden zawór się nie zamykał.
Która to kostka ? ta zielona ? pamiętam że pin 9 i 10, dzisiaj znalazłem angielski poradnik ale tam coś zupełnie innego jest, mówią że zielona i na 14 pinów a moja ma 16, ponadto kolory kabli się nie zgadzają u nich brązowe a u mnie srebrny i biały, patrzyłem po innych kostkach ale w pozostałych pin 10 nie był w ogóle podpięty.

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.