Autor Wątek: Konserwacja...profile zamknięte...  (Przeczytany 145 razy)

Offline szpadel68

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 200
  • DIAGNOSTYKA: MaxiECU, LEXIA-DigiDIAG/PP2000, FoCOM
Konserwacja...profile zamknięte...
« dnia: Kwiecień 05, 2021, 15:55:38 pm »
Witam szanowne grono po raz kolejny i na pewno nie ostatni. Jako że Kot w ciepłym schronieniu pod dachem a aura jak widać za oknem postanowiłem go gruntownie zabezpieczyć od spodu (przez całą zimę) i w zasadzie jestem prawie na mecie (oczyszczenie, Cortanin F, podwójna warstwa epoksydu i podwójna warstwa farby antykorozyjnej na to wszystko), ale nie byłoby porządnej konserwacji bez zabezpieczenia profili zamkniętych i o ile z zawieszeniem/wahaczami w sumie nie ma problemu o tyle - i tu moje pytanie - którędy można dostać się w progi (otwory kontrolne/rewizyjne)?

Pzdr.
Jaguar X-Type 2.0 D (115kW) Estate (jest)
Nissan Almera N16 1.5 dCi (jest)
TOYOTA RAV4 2.0 4x4 SXA10L (jest)
Citroen C8 2.0 HDi Exclusive (jest)
Fiat Barchetta 1.8 16v (jest)
Jeep Grand Cherokee 5.2 (BYŁ)
VW Golf IV GTi 1.8T (162kW) (BYŁ)
...

Offline szpadel68

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 200
  • DIAGNOSTYKA: MaxiECU, LEXIA-DigiDIAG/PP2000, FoCOM
Odp: Konserwacja...profile zamknięte...
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2021, 20:40:17 pm »
Jak by co to dziękuję za pomoc wszelaką bo jak ktoś sobie pomyślał "ślepy on czy co?" to miałby trochę racji. Są otwory w sam raz to wsunięcia jak najgłębiej się da rurko/sądy i wbicie tam paru puszek preparatu do profili zamkniętych lub co tam, kto lubi. Nie są może te zaślepione otwory jakoś bardzo widoczne, ale przy odrobinie szczęścia można je znaleźć...radzę posprawdzać bo nawet przy samych dziurach czai się ruda...

Pzdr.
Jaguar X-Type 2.0 D (115kW) Estate (jest)
Nissan Almera N16 1.5 dCi (jest)
TOYOTA RAV4 2.0 4x4 SXA10L (jest)
Citroen C8 2.0 HDi Exclusive (jest)
Fiat Barchetta 1.8 16v (jest)
Jeep Grand Cherokee 5.2 (BYŁ)
VW Golf IV GTi 1.8T (162kW) (BYŁ)
...