Ktos poszedl po rozum do glowy i wymienil koncowke pistoletu do wlewania plynu. Nie musze kombinowac z lejkiem.
Poniewaz czesto zagladamna forum niemieckie Jaguara,wiem jakie problemy maja Oni.
Wkleje tekst odpowiedzi na problem z bledem po nalaniu plynu.
Kod błędu jest wyświetlany, gdy poziom plynu jest zbyt niski lub zbyt wysoki.
Ponieważ pojazd już nie ruszy, należy zresetować blokadę rozruchu za pomocą testera.
to masz kolejne 50 km na usunięcie usterki. W przypadku usterek w układzie AdBlue, po naprawie należy przeprowadzić test.
należy przeprowadzić jazdę próbną z testerem Jaguara, podczas której monitorowany jest układ SCR.
Jeśli wszystko jest wtedy w porządku i system funkcjonuje normalnie, komunikat o błędzie zniknie sam, a błąd może zostać skasowany.
i można usunąć usterki. Byłoby zbyt łatwo po prostu usunąć błędy, bo wtedy można jeździć wiecznie z błędami bez żadnych konsekwencji.
Ustawodawca tego nie chce. Dlatego po wcześniejszym ogłoszeniu start jest blokowany, jeśli nie reagujesz!
Swoją drogą, ten błąd często pojawia się w kodzie po zatankowaniu przez klienta AdBlue. Z niewiedzy zbiornik jest wtedy napełniany do pełna, co stanowi problem, ponieważ w zbiorniku musi pozostać poduszka powietrzna, aby AdBlue mógł się wystarczająco rozszerzyć, gdy zrobi się zimniej. W przeciwnym razie zbiornik może pęknąć.
Przetłumaczono z
www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
Moze nie jest super tlumaczenie ale mozna zrozumiec.