Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)

Zakup XJL 5.0 wolnossący 2013r.

<< < (6/6)

Yoohas:
Robota nie jest trudna w sensie technicznym. Ino upierdliwa.

Zaleca się zakup blokad rozrządu  ;D i specjalnego przyrządu do wyjmowania wtrysków oraz do odkręcenia koła pasowego wału. Także tu nieco wydasz na jednorazowy jednak zabieg.

W wersji na bogato same części w ASO kosztują 16k zł. Ale to już z wariatorami wałków rozrządu, przewodem paliwowym, co to ponoć jest jednorazowy (kosztuje ok. 1000 PLN), a bez problemu udało się go odkręcić i przykręcić.

Także podstawowe graty można skompletować za ok. 6k zł. Do tego speszial tuls, zapewne parę pierdółek, które trzeba zrobić przy okazji. Czyli pewnie wyjdzie ok. 8-10k zł same graty.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej