Autor Wątek: Silniczek wycieraczek XJ40 po pierwszym lifcie (1990 - 1992) - problem  (Przeczytany 856 razy)

Offline dred

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 60
  • J@#$%ć biedę - czas spełniać marzenia.
Cześć
Bardzo prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu pewnej zagadki. Mianowicie pewnego dnia wycieraczki wmoim XJ40 zaczeły na czasowym zatrzymywac  sie dość randomowo, a po wyłączeniu wycieraczek od razu zatrzymują sie na miejscu i nie wracają na dół.

Generalnie podejrzenie padło na plastikowe kółko z fasolką, bo jest jakby pęknięte. Poprosiłem kolegę, aby podesłał mi kolejny silniczek i niespodzianka, kółko pęknięte podobnie. No to zadzwoniłem do jeszcze jednej osoby co ma dwa takie auta i w obu również pęknięcie.
Zdjęcia dodaję, żeby było widać o co chodzi.

Zaczynam się zastanawiać czy to fabrycznie nie było takie pęknięte, a przyczyna mojej usterki jest gdzie indziej. Sprawdźcie proszę w waszych auta, bo mam mętlik w głowie. Wystarczy zdjąć tą pokrywkę od silniczka wycieraczek. Nic tam nie wypadnie i nie wyskoczy.
Jeśli to normalne (fabryczne) to dlaczego na każdym ze zdjeć jest w nieco innym miejscu?

Póki co sprawdzone 4 silniczkach i w 4 jest pęknięcie.

Generalnie objaw jest taki, że jak się zrobi kreskę na obu elementach jak na początku jest ustawione ok, to ona zaczyna sie rozjeżdżać i wycieraczki mają dobrą zabawę na szybie.

https://zapodaj.net/3030093a18a69.jpg.html
https://zapodaj.net/7a4490e91b0be.jpg.html
https://zapodaj.net/e4fd8f98425d1.jpg.html
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2020, 15:20:55 pm wysłana przez dred »