Autor Wątek: xj40 - komora silnika  (Przeczytany 645 razy)

Offline jagmaniac

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • DAIMLER XJ40, 1992
xj40 - komora silnika
« dnia: Grudzień 01, 2020, 20:28:41 pm »
hej,
dlaczego w tym ogloszeniu w innych miejscach sa elementy silnika vs zdjecia z wikipedii czy googli itp

ogloszenie:



wiki:


DAIMLER XJ40, 1992

Offline Pabel

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 28
  • ...
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2020, 20:47:18 pm »
Na jednym masz jeszcze przed liftem na drugim po.
Różnią się instalacja np akumulator jeden ma w baseniku z tylu , dwa visco i elektryczny wentylator.
Jeśli się myle to mnie poprawcie ale ten u góry będzie liftowy a ten niżej jeszcze na telewizorach z przodu?

I obydwa bez nivo?
Daimler XJ40 4.0 R6 1992 x2

Online wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2020, 21:20:10 pm »
górny od 93 roku
dolny od 90-92 roku
dolny ma nivo

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.181
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 02, 2020, 01:29:12 am »
I telewizory nie mają nic do przedlifta/polifta.
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Offline jagmaniac

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • DAIMLER XJ40, 1992
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 02, 2020, 08:36:32 am »
thx! wow - a ja juz myslalem ze jeden to angol a drugi europa

mieli jakies  wyjatkowe potrzeby / argumenty by zmieniac to wszystko w polificie?
DAIMLER XJ40, 1992

Online wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 02, 2020, 11:02:24 am »
zmienili złącza elektryczne na nowszego typu, zmienili bcm-a, dołożyli alarm, trochę innej elektroniki, poprawili niedoróby typu przewietrzanie kabiny, zmienili przedni pas pod V12, unowocześnili układ chłodzenia, zmienili tylne wahacze i amory i takie tam mniej istotne rzeczy, airbag (chociaż przed liftem na USA miały)

Offline Pabel

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 28
  • ...
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 02, 2020, 17:23:27 pm »
Zbyt nowocześnie do tematu podszedłem gdzie buda jest ogólnie prawie taka sama a różni się detalami, dlatego takie określenie.

A jak już temat się rozwinął, podrzuci ktoś linki do wszystkich typów zawieszenia tylnego z datami w jakich rocznikach szły ?
Daimler XJ40 4.0 R6 1992 x2

Online wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 02, 2020, 18:04:15 pm »
do 92 starego typu (duże oczko dolnej tulei amora), górna miska mocowana śrubami
93 małe oczko amora tylnego, górna miska mocowana nakrętkami do szpilek
94 (inny) wahacz i mocowanie sprężyny jak w X300, sprężyna dłuższa mocowana z boku wahacza do gniazda

Offline jagmaniac

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • DAIMLER XJ40, 1992
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 02, 2020, 19:59:37 pm »
czy ktos robi poliuretanoe podkladki pod sprezyny? mnie sie wydaje ze mam to wywalone / wyrobione, mozliwe ze tez sklapciala taka guma powoduje ze auto nizej stoi...
mowa o tyle
DAIMLER XJ40, 1992

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.181
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 02, 2020, 23:24:32 pm »
Nawet jeśli nie to jest to tak trywialny kształt, że w Olkuszu na pewno zrobią.
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Online wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 03, 2020, 07:02:34 am »
o jakich poliuretanowych podkładkach mówisz? tam nie ma nic takiego. na dole sprężyny jest podkładka plastikowa, która ma 2 rozmiary, największy to 6mm grubości. U góry sprężyny, pod miską masz wielką poduszkę piankową, i tyle. jak tył siedzi to sprężyna mogła zostać z nivo, są za miękkie do standardu i przy konwersji należy je wymienić. jak rozwaliłaby się duża poduszka to zawiecha by klekotała i był by krzywy

Offline jagmaniac

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • DAIMLER XJ40, 1992
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 03, 2020, 08:35:55 am »
a to nie wiedzialem, moze w takim razie zostawili sprezyny stare

- ja mowie o tym co sie czesto robi w terenowkach / ale nie tylko - po prostu zamiast zwyklych gum wkladaja poliuretany, i mozna tez regulowac nimi wysokosc. tak chcialem rozwiazac problem ze u mnie siedzi o 1cm nizej niz u was...
DAIMLER XJ40, 1992

Online wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 03, 2020, 10:35:15 am »
sprężyna standard chyba ma białą farbą znacznik a do sls chyba zielony, sprężyna od sls jest 1-2cm niższa od standardowej. trzeba pamiętać, że w tym zawieszeniu półoś napędowa robi za górny wahacz! więc jak nie jest w poziomie płasko to w czasie jazdy z dużym bagażem osób mogą występować wibracje, a tak będzie jak sprężyna jest niższa i słabsza

Offline jagmaniac

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • DAIMLER XJ40, 1992
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 03, 2020, 20:40:41 pm »
wtom, sprawdze co mam, mam nadzieje ze ta farba bedzie gdzies jeszcze widoczna...

a mozesz mi pomoc i dac link do wlasciwych sprezyn do zmiany pod usuwane nivo?
DAIMLER XJ40, 1992

Online wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: xj40 - komora silnika
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 04, 2020, 06:49:11 am »
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2020, 07:06:04 am wysłana przez wtom »