A u mnie drgania nadal są,
-Założony wydech z fabrycznymi tłumikami drgań.
-Wymieniona skrzynia z konwerterem na inną bo moja miała luz na wałku wyjściowym.
-Wymienione poduszki silnika
-Olej w dyferencjale
Mechanik już rozkałda ręce. mowa o 3.0 SC
Drgania są na postoju wyczuwalne przy 1300 obr /min i w zakresie 2500-3500
oraz na biegach 3, 6 i 8 przy obrotach 2500-3500. najgorzej na szóstce. Żeby przestał wibrować trzeba bardzo zwolnić albo jadąc na 6 zmienić bieg na 5 /7 wtedy od razu przestaje wibrować
Zauważyłem też, że gdy jadę na 6 i auto wibruje, wrzucę luz N i utrzymuję obroty silnika to auto nadal wibruje. Po puszczeniu gazu na jałowy przestaje
Myślimy o sprawdzeniu programów skrzyni/silnika
Nowej poduszcze skrzyni (wizualnie moja jest ok)
Rozrządzie? może wałek balansera jest przestawiony?
Rozcięciu wydechu zaraz za katalizatorem i wstawienie łącznika elastycznego (cały wydech jest na sztywno z silnikiem)
Ogólnie dramat
