Chyba Quaife robi szpery do SV8, wszelkie informacje na ten temat jedynie na stronach z UK. Cena około 1200 funtów, gwarancja dożywotnia. Nie chciałbym skłamać, ale chyba można indywidualnie dobrać procent spinania. Jak to ogólnie jest z SV8 odnośnie tego tematu? Seryjnie jest jakaś blokada dyferencjału? Robiłem prosty test paląc poprostu gumę, na prostej zostawia dwa równiutkie ślady. Kręcąc bączki zauważyłem, że zanim zaczyna konkretnie się obracać, przód auta ma dosyć dużą podsterowność. Jeśli wogóle jest tam jakaś blokada, to o naprawdę małym procencie spinania. Kolega miał w BMW e46 330i coupe szpery 25% i 45%, przy tej pierwszej miał podobnie z uciekaniem przodu auta podczas kręcenia bączków. Na 45 % już tego nie było, od razu obracało auto.