Tak nie do końca wszystko jedno czy sport, czy komfort.
Nie jest tego wiele ale S-Type wychodził też w wykończeniu "Sport" i oprócz tego, że zamiast drewna było tam aluminiowe wykończenie, co pasowało jak świni siodło, brak chromów na karoserii jak w STR i dodatkowe opcje tapicerki, to właśnie tylko w tych wersjach występowało zawieszenie sportowe. Wersja sport ma właśnie sportowe amortyzatory i sportowe sprężyny, zawieszenie jest nieco niżej niż "w komforcie". Ale w silniku to ani pół konia więcej.
Jeśli więc masz niesportowe wykończenie, to amorki i sprężyny powinny być w komforcie, a jeśli masz "sporta" to sportowe. Ostatecznie to możesz wstawić albo sport albo komfort, ale wstaw też od razu dedykowane sprężyny.
Ja mam "sporta", poprzedni właściciel wstawił komfortowe Sachsy w sportowe sprężyny. Tragedii to wielkiej nie było, ale amorki stosunkowo szybko się zużyły, mają jeszcze wystarczające tłumienie, ale tył osiadł i czasem krzywo stoi. Osobiście to nie pchałbym się w sportowy zawias, bo trudniej to dostać, jest wyższa cena.