Autor Wątek: Chip  (Przeczytany 2018 razy)

Offline mbolo

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 206
  • Kocham to forum

Offline Pitt

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: Chip
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2018, 17:44:58 pm »
Nie działa. Sprawdziłem na x300. Kasa wywalona w błoto.
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2018, 18:35:38 pm wysłana przez MicGin »

Offline mbolo

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 206
  • Kocham to forum
Odp: Chip
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2018, 17:56:02 pm »
Ma ktoś coś takiego sprawdzonego co działa ?

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.071
Odp: Chip
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2018, 08:00:06 am »
Jedynie profesionalna modyfikacja mapy w specjalistycznych firmach. Ale w wolnosacym silniku cudow sie nie spodziewaj. Już lepiej w wersji z kompresorem.
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2018, 11:45:49 am wysłana przez MicGin »
Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwi±zania z³o¿onych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline mbolo

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 206
  • Kocham to forum
Odp: Chip
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 14, 2018, 22:07:34 pm »

Offline gonzo7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 808
Odp: Chip
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 14, 2018, 23:03:14 pm »
Kolega wyżej sugerował, że mapa robiona nawet przez profesjonalistę w wolnossącym silniku nic nie da.
Więc co miał by dać układ który nie jest więcej wart niż 10$? Sprawdź na aliexpresie ile takie gówno kosztuje.
W pierwszym linku są trytytki i nakrętki na wentyle gratis.
One pewnie robią te dodatkową moc.
Podjedź do gości robiących to na co dzień profesjonalnie i zapytaj ile po ich mapie na hamowni  (ich) uzyskasz - powiedzą Ci ze prawie nic.

Offline kwaku85

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: Chip
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 29, 2018, 11:41:46 am »
Boxy oszukujące czujniki są w stanie podnieść moc, tak w końcu działają tzw. świnie. Przykładowo mamy produkt rodzimej firmy ECUmaster- det3. Kosztuje on sporo więcej, trzeba podpiąć go pod kilka czujników a później ustawiać co ma oszukiwać i w jaki sposób. Indywidualnie dla każdego pojazdu, najlepiej na hamowni lub w trasie. I tu jest główna różnica. Nie ma potencjometru do regulacji tylko pełnoprawne mapy i masa ustawień. Takie uniwersalne boxy nie posiadają takich rzeczy, to tanie protezy działające raczej przypadkowo. Szkoda Kota, jeśli chcesz się pobawić to musisz założyć świnkę i podjechać do kogoś kto to wystroi. Oczywiście musisz mieć auto z kompresorem. Silników wolnossących się nie chipuje bo zmiana parametrów samego zapłonu czy ilości paliwa nie da wymiernych korzyści. Natomiast przy samochodach doładowanych wystarczy podnieść doładowanie, skorygować do tego zapłon i dawkę paliwa i możemy podnieść moc np. dwukrotnie zależnie od wydajności kompresora i układu chłodzenia powietrza. No i oczywiście wytrzymałości silnika :D