Autor Wątek: Przebieg powyżej 250 tys km - trup czy drugie zycie?  (Przeczytany 2805 razy)

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 879
Odp: Przebieg powyżej 250 tys km - trup czy drugie zycie?
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 23, 2018, 22:31:39 pm »
Z ciekawostek co do progów, to mam obecnie dwa X'y. 2001 i 2005. Wcześniej miałem też 2002. Odpowiednio sprowadzone z Italii, Szwajcarii oraz Italii. Ten włoski 2002 był mega zgnity - rdza prawego progu, to już wychodziła spod plastikowej nakładki i była bardzo widoczna po otwarciu drzwi. Drugi próg nie wiele lepszy. Ten 2005 ze Szwajcarii jest całkiem spoko - tylko przy jednej spince progu coś go wzięło bardziej i teraz jest trochę większa dziura i spinka się nie trzyma. Wewnątrz progu trochę rudo, ale bez szału. No i teraz ten ostatnio nabyty 2001 wyjątkowo zdrowe progi, jeszcze co prawda nie zaglądałem co jest wewnątrz, ale od spodu wygląda bardzo dobrze, nawet na tych łączeniach podłogi, progu wew, progu zew ma mało rdzy. Także każdy egzemplarz trzeba dokładnie obejrzeć - nie ma reguły. Wszystkie były sprowadzone w 2014.
Co ciekawe oglądałem S-type'a 2001 to... masakra. Nie wiem, czy przez konstrukcję plastikowego progu, więcej syfu tam zbiera i wody, ale był okrutnie zgnity, włącznie z tym, że już mocno podłogę zaczynało wciągać.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline sztandi7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 983
  • Trzeba mieæ fantazjê
Odp: Przebieg powyżej 250 tys km - trup czy drugie zycie?
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 24, 2018, 12:20:59 pm »
To ciekawostka też ode mnie. Ja np. jak wymieniałem progi w swoim aucie (2002r.) w tamtym roku, to okazało się, że już kiedyś raz były robione :)  Rdza moim zdaniem jest m.in spowodowana przez te otwory montażowe na spinki do progów, tak więc jak wstawialiśmy nowe to już bez tych otworów.
X-Type 3.0 AWD Sport Aut.