Autor Wątek: udane polowanie  (Przeczytany 4995 razy)

qbaty

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 20, 2008, 08:49:08 am »
Qbaty GRATULUJE Ci szczerze wiedziony podziwem
i smuteczkiem ze ubiegles mnie w szukaniu mego car'a
dzięki i nie smuć się - też znajdziesz swojego

teraz bedzie juz z gorki - tylko inwestycje :)
tutaj pare groszy, tam szpachla, kawalek sznurka
inwestycje najczęściej zwracają się z nawiązką (finansową)... tu poza satysfakcją i radością z posiadania kocurka nie liczę na inne korzyści ;) ale parafrazując pewną reklamę - "Posiadanie Jaga - bezcenne"  ;D

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 20, 2008, 11:59:13 am »
gratuluje gratulue, piekny kociur. milion kilometrow zycze  :-V

ale jednak musze poinformowac iz posiadac "nowego" jaguara
ma obowiazek stawiac rundke ... hehe. wyslamy wiec rachunek
po lodzi ....

qbaty

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 20, 2008, 12:55:26 pm »
tylko bądźcie łaskawi z ilością cyferek na tym rachunku ;) - portfel mam totalnie zdrenowany, a został mi jeszcze VAT, recykling i rejestracja... biurokracja :-zly
już nie wspomnę o kuracji odmładzającej dla kocurka...

Maciej London

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 20, 2008, 20:39:09 pm »
Gratulacje-udany zakup :-tylko :-V

Batman

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 25, 2008, 23:47:16 pm »
Piękne autko. Niech chodzi jak najdłuzej. Pamiętaj tylko że Jaguś jak każdy Kocur chodzi własnymi drogami.

qbaty

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 26, 2008, 07:49:05 am »
Jeszcze raz dzięki wszystkim za mile łechcącego komentarze :-K

Pamiętaj tylko że Jaguś jak każdy Kocur chodzi własnymi drogami.
Mam nadzieję, że uda mi się go oswoić ;)

Przy okazji chciałbym oznajmić, że wczoraj z sukcesem ukończyłem urzędową ścieżkę zdrowia i tym samym mój kocurek ma juz tablice z PL po lewej stronie !!!

Robson

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 26, 2008, 11:04:11 am »
Tym większe gratulacje :-za

Kozub

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 26, 2008, 12:21:19 pm »
Piękna bestia :-R
To jest to co mnie kręci ;D pozdrawiam i przyjemnego użytkowania życzę...

skiper

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 26, 2008, 19:38:20 pm »
zupełnie jak mój!

najpiękniejszy model Jaguara (może z wyjątkiem xk120-140)

 powodzenia w renowacji i gratulacje :-V

qbaty

  • Gość
Odp: udane polowanie
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 26, 2008, 19:42:13 pm »
dzięki skiper - mam nadzieję, że będzie okazja popodziwiać Twojego