Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)
cieknący dyfer
(1/1)
promotion:
witam wszystkich
właśnie zauważyłem , że cieknie mi z dyfra i całkiem nieźle .
czy może ktoś z forumowiczów wymieniał simeringi na półosiach . czy dużo z tym roboty ,jak się do tego zabrać bez rozbierania połowy kota , jak potem uzupełnić ilość oleju i jaki wlać olej , czy trzeba zlać stary i zalać nowy czy się oleje mieszają i wystarczy uzupełnić do określonego stanu , no i jaki powinien być stan i jak to sprawdzić . Będę wdzięczny za wszelkie sugestie .
Driv3rrrr:
Lejesz do momentu aż się przeleje z korka wlewowego. Olej z tego co pamiętam 75W140. Najlepiej rozpiąć górny wahacz i drążek zbieżności i wtedy zwrotnica się odchyla na tyle że idzie wyjąć półoś.
Ale skoro zadajesz takie pytania to lepiej oddaj do mechanika (bez obrazy)
promotion:
dzięki za info , większość spraw potrafiłem zrobić samemu w swoich kotach , więc myślę , że i z tym sobie poradzę , a zadaję takie pytania aby mieć pełną wiedzę w temacie i zaoszczędzić na czasie .
Kacper21:
witam, u mnie wymiana simeringów nic nie dała, lało się cały czas, trzeba było dopiero wyregulować dyferencjał i wtedy przestało się lać
pozdrawiam
Nawigacja
Idź do wersji pełnej