Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

cieknący dyfer

(1/1)

promotion:
witam wszystkich
właśnie zauważyłem , że cieknie mi z dyfra i całkiem nieźle .
czy może ktoś z forumowiczów wymieniał simeringi na półosiach . czy dużo z tym roboty ,jak się do tego zabrać bez rozbierania połowy kota ,  jak potem uzupełnić ilość oleju i jaki wlać olej , czy trzeba zlać stary i zalać nowy czy się oleje mieszają i wystarczy uzupełnić do określonego stanu , no i jaki powinien być stan i jak to sprawdzić . Będę wdzięczny za wszelkie sugestie .

Driv3rrrr:
Lejesz do momentu aż się przeleje z korka wlewowego. Olej z tego co pamiętam 75W140. Najlepiej rozpiąć górny wahacz i drążek zbieżności i wtedy zwrotnica się odchyla na tyle że idzie wyjąć półoś.

Ale skoro zadajesz takie pytania to lepiej oddaj do mechanika (bez obrazy)

promotion:
dzięki za info , większość spraw potrafiłem zrobić samemu w swoich kotach , więc myślę , że i z tym sobie poradzę , a zadaję takie pytania aby mieć pełną wiedzę w temacie i zaoszczędzić na czasie .

Kacper21:
witam, u mnie wymiana simeringów nic nie dała, lało się cały czas, trzeba było dopiero wyregulować dyferencjał i wtedy przestało się lać
pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej