Autor Wątek: Jak zamknąć bagażnik?  (Przeczytany 1753 razy)

Offline Unitronic

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 52
Jak zamknąć bagażnik?
« dnia: Maj 08, 2017, 19:17:59 pm »
Witam. Od soboty jestem szczęśliwym posiadaczem Jaguara Xj40 wersja Sovereign. Rocznik to 1993. Autem póki co zrobiłem ok 800 km no i nie widzę większych problemów w użytkowaniu. Póki co mam 2 sprawy , a z racji , że jestem świeżakiem kieruje się do Państwa o pomoc.
1 sprawa to ładowanie. Zakupiłem nowy akumulator. Jag w ogóle nie ładuje na wolnych obrotach czy na postoju. Dopiero przy 2 tys i powyżej osiągam żądane 13-14V. Wszystko wskazywałoby na to , że to alternator lub regulator napięcia. Jestem zielony jeśli chodzi o serwisy z częściami dlatego proszę o pomoc gdzie takowe części dostane i czy regulator jest zintegrowany z alternatorem czy osobno ?
2 sprawą jest zamek bagażnika oraz klapki wlewu. Centralny zamyka wszystko prócz tych dwóch elementów. Chciałbym korzystać z bagażnika Jaga i trzymać tam komplet kluczy itp , dlatego zależy mi na tym abym mógł go zamknąć. Również dla bezpieczeństwa chciałbym aby wlew był zamykany. Z góry dziękuje za pomoc.

Offline chris1796

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 403
  • XJ6 1993r
Odp: Jak zamknąć bagażnik?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2017, 20:45:37 pm »
Alternator - serwisy specjalizujące się w tym (rozruszniki-alternatory), koszt max 350 pln. Tam jest o ile pamiętam typowy alternator (chyba Delco) jak w wielu innych autach, więc nie ma z tytułu marki jakichś dodatkowych kosztów.
Chyba, że masz czas i możliwości to go rozbierz i sprawdź.
Sprawny centralny zamyka zarówno bagażnik jak i klapę paliwa. Szukałbym po przewodach problemu. Jak zasilanie bezie to kwestia samych siłowników ryglujących.

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 764
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jak zamknąć bagażnik?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 08, 2017, 22:54:18 pm »