Sam maszt można wymienić. Wysuwasz maszt anteny. Odkręcasz następnie chromowaną nakrętkę znajdującą się na samym czubku gniazda, w które chowa się maszt anteny. Po odkręceniu tej nakrętki jedna osoba wyłącza na chwilę radio, aby maszt zaczął się chować. Jak zacznie się chować, włączasz radio i maszt zaczyna się wysuwać. najpierw wysunie się całkowicie maszt a później podtrzymując go ręką automatycznie silnik wysunie plastikową zębatą żyłkę napędową masztu. Przy wysuwaniu się żyłki napędowej zwróć uwagę, od której strony auta będą nacięte zęby na tej żyłce. Montaż przeprowadza się w kolejności odwrotnej. Włączasz zapłon i następnie radio, żeby mechanizm zadziałał w kierunku wysuwania anteny. Czekasz, aż silnik napędowy się zatrzyma. Jeżeli nie będzie się chciał zatrzymać to wyłączasz zapłon. Na wyłączonym zapłonie wyłączasz radio. Wsuwasz żyłkę napędową w gniazdo masztu anteny aż do oporu (uzębioną częścią od wcześniej zanotowanej strony). Kiedy żyłka nie będzie chciała dalej wejść ręką, druga osoba włącza zapłon. Ponieważ radio będzie wyłączone to mechanizm anteny ruszy w kierunku wciągania anteny. Układając ręką żyłkę napędową masztu, czekasz aż zostanie ona całkowicie wciągnięta w mechanizm. Jak żyłka wjedzie do środka ustawiasz szybko maszt w gnieździe i czekasz aż i maszt zostanie wciągnięty w gniazdo. Jak maszt się schowa i silnik napędowy anteny się zatrzyma, dokręcasz chromowaną nakrętkę. Koniec. Mam nadzieję, że daje się to zrozumieć
. Powodzenia