Cześć, szukałem na forum ale nie mogę znaleźć podobnego przypadku.
Mam nadzieję, że opiszę mój problem w zrozumiały sposób.
Kilka dni temu kupiłem Daimlera Six z 1995 roku z silnikiem 4.0
Wydaję mi się, że skrzynia biegów działa nie prawidłowo.
Mianowicie podczas jazdy jest wszystko OK, ale problem pojawia się gdy stoję samochodem w korku/na światłach na biegu D.
Kiedy auto stoi na hamulcu obroty auta spadają dużo poniżej 900, czuć wibrację auta oraz jakby coś go co jakiś czas mocno obciążało i za chwile odpuszczało ( samochód wtedy drży) ale obroty nie drgną. włączam na N i obroty się zwiększają i problem znika.
Kolejna rzecz która mnie zastanawia ale to nie za każdym razem - wrzucam wsteczny i dodaje gazu i słychać łupnięcie jakby w tylnych kołach? możliwe że to coś z wałem? jakieś gumy? zawieszenie nie ma luzów.
Nie wiem czy te dwie sytuację mają coś ze sobą wspólnego ale bardziej martwi mnie problem z wibracjami/obiążeniem ?
Jeździłem kiedyś samochodem z automatyczną skrzynia biegow ale nie przypominam sobie takich sytuacji.
Proszę o pomoc.
Cały czas siedzę i się zastanawiam...
Może należy wymienić jakąś poduszkę ewentualnie sprawdzić połączenia z wałem czy nie mają luzów?
Gdyby było coś ze skrzynią to by chyba był tryb awaryjny ewentualnie by szarpała..
A nim rzuca jak stoję na biegu ale obroty stoją równo...
Ktoś coś mi podpowie?