Witajcie,
po długiej przerwie dorobiłem się kolejnego Jaga i mam zamiar doprowadzić go do stanu idealnego. Walczę z problemami po kolei. Pacjent to XJ Sovereign z 1997 roku.
Problem na dziś to zbyt duży pobór prądu na postoju, po kilku dniach akumulator jest rozładowany. Pobór sięga 0.32A, a dopuszczalny to 0.05. Zacząłem wyciągać po kolei bezpieczniki i trafiłem na taki, po którego wyciągnięciu problem zniknął. Bezpiecznik opisany jest SEAT ECM's, LOW POWER DOOR SWITCH, MIRROR MOTORS. Mirror motors rozumiem, chciałbym się dowiedzieć co to te siedzeniowe ECM i o co chodzi z low power door switch.
Czy ktoś kiedyś spotkał się z takim problemem. Macie pomysł jak to ugryźć? Dodam, że nie robi u mnie pamięć foteli i świrował jakiś czas temu z pozycją fotela po otwarciu drzwi, od niedawna fotel po prostu się nie rusza.
Co to jest ten ECM?
Pzdr
Piotrek