Nie wiem jak mam Ci pomóc, bo nigdy tego nie robiłem, ale:
Jeśli Twoje auto dmucha tylko ciepłem ze wszystkich kratek (lub z niektórych leci afryka a z innych arktyka), to prawdopodnie winowajcą jest elektrozawór (DCCV) lub modułu sterowania klimatyzacją (DATC). Niewykluczone, że jedno i drugie, bo jak padnie zawór (najczęściej ze względu korozji) i tworzy się zwara, to delikatne podzespoły modułu, który steruje zaworem również mogą się uszkodzić.
Dalej to już tylko multimetr w rękę i mierzysz. Niby można zacząć od kostki (trzy piny) przy elektrozaworze, ale niektórzy proponują rozpoczęcie poszukiwań od kostek (zgodnie z wcześniejszym linkiem w zależności od Twojego numeru VIN), które znajdują się z lewej strony deski (miernik powinien wskazywać 0,6 do 0,9 amperów. Jeśli masz wyżej lub niżej, to chyba zamawiasz części i wymieniasz). Numery gniazd i kolory przewodów również są we wcześniejszym linku, a z kolorami to każdy translator już sobie poradzi
Zakładając, że VIN Twojego auta jest w przedziale M45255 - N91220, powinieneś skoncentrować się na przewodzie brązowo-zielonym (pin nr 9) w zielonej wtyczne oznaczonej jako FC4 oraz przewodzie brązowo-białym (pin nr 10) w tej samej wtyczce. Jeśli nie ma prądu na obu przewodach to masz prawdopodobnie usterkę mechaniczną (elektrozawór), jeśli nie ma tylko na jednym, to usterka elektroniczna (moduł lub przewody). W przypadku braku prądu na brązowo-zielonym i brązowo-białym w kostce FC4, możesz sprawdzić prąd na żółtym przewodzie w kostce CP5. Jeśli tam też nie ma prądu, to producent przewiduje elektryczną usterkę elektrozaworu, cokolwiek ma to znaczyć.