Autor Wątek: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.  (Przeczytany 4429 razy)

Offline jaguarstype2004

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 531
  • Kocham to forum
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 01, 2016, 14:10:29 pm »
ja założyłem właśnie parę dni temu nawiercane i nacinane z przodu bo mocno chorowałem na takie i koniec :-) do tego klocki textara, klocki jakieś 170 zł, tarcze 340 zł komplet z dostawą już firmy rotinger, wyglądają świetnie na kocie, jeszcze tylko zaciski trzeba do malowania dać.  Takie tarcze lepiej odprowadzają ciepło, klocki przy takich nie pylą, cały brud itp nie zbiera się między klockiem a tarczą.

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 01, 2016, 16:42:53 pm »
To bardzo tanio za tarcze zapłaciłeś. Następnym razem może i ja się skuszę :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2016, 17:07:09 pm wysłana przez Choina »
GO HARD OR GO HOME...

Offline ArturP

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 134
  • Kocham to forum
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 01, 2016, 17:23:25 pm »
Tarcze zwykłe Zimmermann 300mm + klocki ATE hamują z 220 do zera bez efektu gromadzenia gazów cieplnych pomiędzy elemantami. Nic nie bije, nic się nie odkształca  i nie piszczy. Koszt kompletu na przód 780zł. Nie wydaje mi się, żeby S-type był odpowiednim autem do jazdy pseudorajdowej więc jak chcecie poszaleć, to szukajcie bardziej "rajdowego" auta, a nie zestawu do hamowania  ;) Agresywna jazda Jagiem, to trochę siara.

Offline Dadussi

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Kocham to forum
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 01, 2016, 17:35:35 pm »
i takich odpowiedzi oczekiwałem, a nie gadanie że typu że to bzdura...itd moje auto moje hamulce moje pieniądze moja sprawa ;) takie posty zaśmiecają tylko temat i nic do niego nie wnoszą...

powiedz proszę gdzie je kupiłeś, jakiej firmy i jak się sprawują w porównaniu do oryginalnych tarcz i klocków?

Na samym początku napisałem że nie mają mi służyć do zapier*** tylko chcę mieć najlepsze hamulce jakie mogę tam wsadzić przy moim stylu jazdy, a że mam taki budżet to już moja sprawa ;) Ktoś coś wie na ten temat niech piszę, nie wie niech sobie daruje "januszowanie" bo szkoda waszego i mojego czasu.
konkretne info ludzie!
Jaguar S-Type 2,5 V6 2003r

Offline ArturP

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 134
  • Kocham to forum
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 01, 2016, 18:04:33 pm »
Kupowałem kilka miesięcy temu na popularnym serwisie aukcyjnym, bo u dostawców mechanika wychodziło ok. 200zł drożej. Jutro looknę w historię zamówień i napiszę Ci na PW dokładną nazwę sprzedawcy, bo można trafić na podróby. Zresztą takie kupowanie zawsze niesie ze sobą pewne ryzyko, ale mi się udało, bo nie przepłaciłem, a auto hamuje prawidłowo.

Ps. 1. Zmierz średnicę tarcz i zobacz czy klocki masz  z "wąsem" czy bez, żeby kupić odpowiednie elementy.
Ps. 2. Nie wiem czy ten zastaw jest najlepszy, ale wydaje mi się, że w stosunku ceny do jakości jest optymalny.
Ps. 3. Nie wiem jak hamuje fabryczny zestaw więc nie mam porównania do tego co mam obecnie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2016, 18:08:35 pm wysłana przez ArturP »

Offline Dadussi

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Kocham to forum
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 01, 2016, 18:30:14 pm »
Super wielkie dzięki! :)
Jaguar S-Type 2,5 V6 2003r

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 01, 2016, 19:30:37 pm »
Fabryczny a zamiennik bedzie hamowal tak samo. Zmianę długości hamowania skróci zestaw większych tarcz z wiekszymi zaciskami z nowymi przewodami w oplocie stalowym aby cisnienie nie rozpychalo węża bo każdy gumowy trochę pracuje przy depnieciu na hebel.

A to czy zalozysz zamiennik czy oryginal jak napisałem - nie poprawi hamowania. Roznica będzie w jakosci użytego materialu czyli czy się zwichruja czy będą mniej lub bardziej pylić/piszczec
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline ArturP

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 134
  • Kocham to forum
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 01, 2016, 20:04:41 pm »
Nie jestem ekspertem, ale warto zauważyc, że pylenie klocków jest naturalnym i pożądanym efektem. Klocki, które  pylą nie powodują "spieków" i nie trzymają zgorzeliny, czyli odprowadzają zużytą warstwę na zewnątrz i tym samym czoło klocka zawsze pozostaje świeże i zachowuje prawidłowe parametry. Prawdopodobnie inaczej to wygląda w przypadku ceramicznych. No, a reasumując, to naważniejsze, aby siła hamowania była w odpowiednich proporcjach na wszystkich kołach. Jeśli mamy z tym problem np. na tylnej osi, to z przodu można zakładać zestaw od lokomotywy, a i tak będą się grzały i wichrowały.
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2016, 20:13:42 pm wysłana przez ArturP »

Offline Dadussi

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Kocham to forum
Odp: TARCZE I KLOCKI JAGUAR S-TYPE 2,5 V6 2002r.
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 01, 2016, 20:08:47 pm »
a według was żeby poprawić jakość hamowania skupiać się bardziej na tarczach czy klockach?
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2016, 20:55:00 pm wysłana przez Dadussi »
Jaguar S-Type 2,5 V6 2003r