Autor Wątek: Nikasil  (Przeczytany 37356 razy)

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 02, 2016, 23:20:50 pm »
Heh już mam Jedrzeju dodałem opis trza uszczeleczki i zrobić jak należy ale pewnie wyjdzie jak napisałem bo te wysokie wartości na 99% przez ten olej który się zgromadził i spłynął i akurat tam zalewa gdzie te wartości wysokie ale teraz wiem że fabrycznie nowy miał ok 15-16atmosfer(220psi) jak mi ten olej uszczelnil gładzie to i tak wychodzi no może kumaty to nie jestem ale szybko łącze za to fakty bo spostrzegawczy jestem hehehehe takie moje zboczenie zawodowe  8)
:)

s-type 4.0 2000r

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.279
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 02, 2016, 23:28:45 pm »
chociaż no nie wiem kolega tu pisze że ma 180 psi to ok 12,5 atmosfery Tylko jego ma 20 lat a mój 16

Oczywiście dla każdego silnika są różne wartości referencyjne. Ale kluczowa jest różnica między cylindrami. U Ciebie ewidentnie za dużo.

Coś mi się wydaje, że po próbie olejowej wszystkie cylindry uzyskają wynik w okolicach 14-15.  :-gwizd

Pytanie jak bardzo masz podjedzone pierścienie.
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #62 dnia: Lipiec 02, 2016, 23:44:39 pm »
Kurde Yoohas a żebym to ja wiedział wróżbita ze mnie słaby hehehehe  ;D ale no tak jak pisałem przez zalane świece wynik oszukanczy wyszedł a najchętniej to wyjalbym cały silnik rozebrał w drobny mak powymienial co trzeba i to wszystko dla samej frajdy bo odkryłem chyba dzięki temu autku że lubię kręcić śrubki kurczę może już czas się przebranzowic ;D ;D ;D a tak na serio to silnik zasuwa aż miło bardzo ładnie się wkręca itd z czystej ciekawości sprawdzalem ile mi tego nikasilu brakuje jak zrobię sterowanie skrzyni pojadę na hamownie i zobaczymy co jest produktem wyjściowym tego auta na obecną chwilę tylko jak to ruskie gadają jobany wrot tyle czasu czekam na te zasrane sprężynki  :-zly :-zly :-zly
:)

s-type 4.0 2000r

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 02, 2016, 23:54:08 pm »
a rot to nie po ukraińsku??? żopa pa ruski
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.279
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 02, 2016, 23:58:16 pm »
Jak nie kopci i nie musisz dolewać oleju to jeszcze nie ma dramatu  :-gwizd

W jednym z moich Saabów pomiar przy próbie olejowej drastycznie poprawiał wynik ale się nie przejąłem specjalnie. Dorzuciłem jeszcze ok. 40 kucyków na próbę, auto jest regularnie "pałowane" i do dziś nie chce zdechnąć. A oleju nie dolewam między wymianami.

Z nikasilem jest chyba trochę kłopotów bo nie da się zrobić szlifu tulei i kupić nadwymiarowych pierścieni ;D
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 03, 2016, 00:02:57 am »
ale można tuleje wymienić, takie miałem informacje na temat XKR 4.0
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 03, 2016, 00:12:37 am »
Można jak najbardziej zrobić stalowe tuleje. W Porsche 4.5 V8 normalna sprawa - tak wygląda remont tego silnika. Koszt - nie pytajcie :D
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Nikasil
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 03, 2016, 00:13:02 am »
Yoohas dla samej frajdy jakby ta tuleja kosztowała z 2tys kupilbym 8nowych ;D a i jeszcze tą skrzynię za 4000dolcow dorzucił a co jak się bawić to na całego ale biednym ja to se gadam jak grzmot jakiś A Twoje 26lat bryka sorki może i spostrzegawczy ale ślepy chyba to jeszcze gorzej wypadam z tym ciśnieniem mój co dziwne oleju też nic prawie max 2-3milimetry na miarce ubyło a już zrobiłem nim 4,5tyskm i nic nie kopci

a rot to nie po ukraińsku??? żopa pa ruski
A może i tak rok na Ukrainę latałem i i 3 ruskie vizy przeżyłem w tym ostatnia 2 letnia to coś może zamieszalem heheh
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2016, 00:22:23 am wysłana przez Choina »
:)

s-type 4.0 2000r