Autor Wątek: Zagotować mi się jak nigdy !!!  (Przeczytany 4825 razy)

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Zagotować mi się jak nigdy !!!
« dnia: Czerwiec 28, 2016, 13:43:56 pm »
Byłem w drodze na egzamin i Kicia mi się zagotowala. Nigdy wcześniej nie było takiego problemu. Skrzynia zaczęła szarpać ledwo się doczolgalem. Jadę 4 lipca na 3 tyg na wczasy i nie wiem co robić? Od czego zacząć? Jak odkręcamy korek od płynu to się podnosi dosyć znacznie. Szlag mnie zaraz chyba trafi. Jeździłem od rana i było ok nagle po odpaleniu zaczął szaleć. Mam dziwne wrażenie jakby wentylator od chłodnicy nie chodził poprawnie bo jak słychać jak się buja to trochę temp opada jak się rozłączy to koniec.
GO HARD OR GO HOME...

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 28, 2016, 14:40:03 pm »
A to nie można tego sprawdzić
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline Szwagier

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 791
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 28, 2016, 14:42:11 pm »
Termostat pewnie
:)

s-type 4.0 2000r

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 28, 2016, 22:27:45 pm »
Skurczybyk sam się naprawił. Jeździłem cały wieczór i nic się nie dzieje. Mam wrażenie że chyba ten wentylator zawiódł poprzednim razem, przyjrzę się temu. Dzięki ziomeczki!
GO HARD OR GO HOME...

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 29, 2016, 14:27:47 pm »
A tak przy okazji zapytam, żeby nie zaśmiecać nowym tematem. Czy wiecie jak jest z wymianą termostatu i pompy wody w 2.5 V6? Trzeba wywalać cały przód? Bo może nadejdzie taki dzień i chciałbym wiedzieć jak trzeba się za to zabrać żeby żaden magik mi pierdół nie opowiadał.
GO HARD OR GO HOME...

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 29, 2016, 14:54:01 pm »
Termostat wymienia się w 30 min, pompę wody no liczmy sobie spokojnie z kawusią 2 godzinki
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 29, 2016, 20:07:29 pm »
Ale przód trzeba wywalać?
GO HARD OR GO HOME...

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 29, 2016, 20:59:55 pm »
To nie Audi/VW, przód zostawiasz w spokoju :D
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: Zagotował mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 30, 2016, 12:19:13 pm »
A w którym miejscu jest dokładnie? Znowu mi sie zagotowal muszę zacząć od termostatu. On raz się gotuje raz nie więc mysle że się termostat zacina. Ogólnie jeszcze jeden mam problem i nie wiem czy to czasem nie ma czegoś z tym wspólnego. Co to jest na zdjęciu? Brzęczy mi jakby miało jakieś zwarcie, to nie czujnik jakiś temperatury??? Wczoraj cały dzień jeździłem i się nic nie działo, normalnie temperature trzymał. A dziś znów gotowanko. Z silnikiem nic sie nie dzieje kompletnie itd, ale słychać takie yyyyyyyy jakby napięcie. A może to czujnik położenia wałka? Ogólnie jakby ktoś wiedział gdzie i który bezpiecznik odpowiada za wentylator chłodnicy byłbym wdzięczny. Bo mam wrażenie że on wgl nie pracuje bo nie słychać go kompletnie. Jutro na 7:00 jestem umówiony na kompa, może coś wykaże. Gościu jest elektronikiem może też coś poradzi..

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2016, 14:38:30 pm wysłana przez qlimaxer »
GO HARD OR GO HOME...

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 30, 2016, 20:52:17 pm »
To jest czujnik wałka rozrządu
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 30, 2016, 22:07:27 pm »
To zawór zmiennych faz
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 01, 2016, 00:11:46 am »
Ogólnie od kiedy ten jebany gaziarz wzial się za mojego kota to same problemy. Ogólnie zauważyłem że jak byl zgrzany to kontrolki od gazu nawet nie chciały sie rozlaczac i nawet po zamknięciu auta paliły, teraz jechałem do garażu to normalnie gaśnie włącznik....i odziwo się nie zagotowal :D
GO HARD OR GO HOME...

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 01, 2016, 00:15:11 am »
co ta rura taka ogryziona?
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 01, 2016, 00:42:13 am »
Taka już była :)
GO HARD OR GO HOME...

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: Zagotować mi się jak nigdy !!!
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 01, 2016, 01:26:55 am »
Ogólnie dwa czy 3 razy zdarzyło mi się że się załączyła lampka engine coolant low. Ale odkręciłem korek zassało do zbiorniczka i jest ok... Nie ubywało w dużych ilościach dosłownie centymetr moze dwa ze zbiornika, ale jest zawsze na tym samym poziomie i wraca, wiadomo że układ też troche zasysa z racji panującego ciśnienia.
GO HARD OR GO HOME...