Autor Wątek: Prośba o pomoc  (Przeczytany 4647 razy)

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Prośba o pomoc
« dnia: Czerwiec 12, 2016, 18:07:49 pm »
Witam.
Na początku chciał bym pozdrowić wszystkich forumowiczów  :)

Jestem szczęśliwym posiadaczem kotka z 3 litrowym silnikiem V6 z 2002 r po lifcie od 2 m-c, z niektórymi niedoróbkami poprzedniego właściciela już sobie poradziłam , natomiast zostały mi do rozwiązania dwie sprawy stąd moja prośba o pomoc.

Ponieważ stwierdziłem iż silnik w moim kocie był wymieniony przez pana Kazia ( nie obrażając Kazimierzy ) np podpoił czujnik położenia wałka na 2 banku do czujnika który się znajduje na pokrywie zaworów na zdjęciu z nr 2
 http://imgur.com/a/sEa6x
czy to czujnik temp.? no i moje pytanie jak on jest podłączony w wiązce bo teraz mam tylko czujnik i wtyczkę ( i nie ma żadnych błędów) bez podpięcia w wiązkę?

no i druga sprawa dokąd powinien biec przewód na drugim zdjęciu z nr 1 gdyż jest on u mnie zaślepiony?
Z góry dziękuję z pomoc

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2016, 18:20:31 pm »
Na tych fotkach widać jeden wielki burdel aż sie dziwie że to jeździ ten zaślepiony przewód to odma z pokrywy zaworów która została debilnie przerobiona bo oryginalny przewód kosztuje ponad 300 pln a z czujnikami poczekaj chwile bo ja na pamięć znam silnik 4.2 i 4.0 .
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2016, 18:53:13 pm »
niewaskieauto  teraz i tak jest nieźle bo uwierz mi że naprawdę jakiś debil to składał no i nie ma błędów a przedtem cała litania. Nie mniej chcę żeby kotek miał tak jak powinno być nawet jak będzie to 300 kosztowało  ;D Widzisz jak połączyli przewody odpowietrzające  :-hehe masakra , znalazłem oryginalny za 150 tylko nie wiem czy cena ok? Tak jak napisałem błędów nie ma jedyny to P1000 ale może przez to że tak na kombinowane nie może zrobić testu drogowego.

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 12, 2016, 19:10:28 pm »
Tak szczerze  to silnik prawdopodobnie z przed lifta lub x typa bo ma całkiem inaczej umieszczone przewody odpowietrzeń pokryw, czujniki też sa w po lifcie gdzie indziej  no padaka dużo pracy przed Tobą  po pytaj kto ma takie auto koło Ciebie i porównaj co jest inaczej porób fotki i działaj
Silnik w x typie jest podobny a Ty masz s typa dobrze wyczytałem
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2016, 19:31:59 pm wysłana przez niewaskieauto »
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 12, 2016, 20:00:14 pm »
Tak ma s type szczerze nie wiem czym się różnią silniki ale np czujniki wałków rozrządu są z tyłu od przegrody. Jeśli któryś z forumowiczów mieszka w Krakowie i ma taki silnik lub mógł by porobić dokładne foty silnika oraz powiedzieć jak jest podłączony ten czujnik przynajmniej jakie kolory kabli w wiązce był bym wdzięczny.
A takie pytanie, gdzie szukać nr silnika bo to by mi też pomogło w szukaniu na necie?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2016, 21:14:17 pm wysłana przez MicGin »

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 12, 2016, 20:36:11 pm »
1. Nie pisz posta pod postem. Pod postem masz opcje modyfikuj.
2. Używaj  opcji  szukaj wiele tematów już  jest na forum.
3. Jest kilka osób  z Krakowa pisz i szukaj.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2016, 21:16:22 pm wysłana przez MicGin »
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 12, 2016, 20:41:09 pm »
Ok poprawię się :-)  szukam i pozdrawiam

Offline Dzikus

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.300
  • Piękno w najczystszej postaci
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 12, 2016, 20:48:29 pm »
Witaj,  poproś moderatora Micgin-a,  on jest z Krakowa. Pomoże to dobry klubowicz i chłopak. Masz problem pytaj. Jak masz rozpoczynać wiele wątków to pytaj w jednym.  Reszty szukaj na innych tematach.  Pozdro. :logojcpf:  :-tylko
/ XJ-40 Daimler /4,0/90r.
/ XJS he coupe/ 5,3/86r.
/AUDI A8/4,2 TwinTurbo/2012

Galeria ze Zlotu w Kępnie

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 12, 2016, 21:09:50 pm »
Silnik jest z eSki, nic nie było zmieniane. Podejrzewam ze wiazka padła i ktoś kombinował plus problemy z odpowietrzaniem byly. Ale sam silnik nie byl raczej zmieniany a jeśli juz to jet on z eSki poliftowej
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 12, 2016, 21:22:37 pm »
Artur a czemu odpowietrzenie lewej pokrywy jest z przodu a nie z tyłu i co robi między świecami czujnik temperatury zajrzyj u siebie pod maskę bo mi tu coś nie pasuje  i ta lewa pokrywa srebrna. Dopiero co robiłem taką eske 3.0 i jakoś inaczej wyglądała pod maską
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 12, 2016, 21:29:05 pm »
Wiem wiem, bo jakis jelop miał wesoła twórczość. Inny jest kolektor i przepustnica w X type i dolot tez inny.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 12, 2016, 21:30:52 pm »
Hmmm nie wiem ale silnik napewno z innego auta bo jak sprawdzałem czujnik położenia wałka na 1 banku to miałem tam na jednej śróbie czujnik parkowania przypiety bez wtyczki  a ja nie mam pdc. Twórczość to miał aż za wesołą :@ zaraz się okaże że mam dwa w jednym
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2016, 21:36:35 pm wysłana przez MarcinKrk »

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 12, 2016, 21:36:19 pm »
Wiem wiem, bo jakis jelop miał wesoła twórczość. Inny jest kolektor i przepustnica w X type i dolot tez inny.
Dokładnie  więc po to tu są te przeróbki żeby to zgrać do kupy, jeszcze jak na lewej głowicy z tyłu zobaczę napęd do pompy wody to na bank będzie silnik z iksa.
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 12, 2016, 21:52:53 pm »
Ok Panowie jutro sprawdzę nr na silniku,  zobaczę co artysta miał na myśli. Tak czy inaczej muszę to ogarnąć podpowiedzcie jak się dobrać do tematu. Auto jeździ tak ja wyżej pisałem ale nie lubię wiszących wtyczek i zaślepiony rurek chyba że tak musi zostać

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 12, 2016, 22:35:10 pm »
Numer silnika nic Ci nie da....już Panom mówię o co chodzi. Silnik jest z S-Type, z polifta, zapewne ten co był. Podejrzewam, ze ktoś zdejmował kiedyś kolektor i poupieprzał przewody PCV od odmy. Czujnik (ten z białą wtyczką) Panowie jest w S-Type polift i przedlift. Nie ma go natomiast w X-Type - jest tam zaślepka i wsio.

Te przewody od odmy teoretycznie dobrze poprowadzili - zrobili tam 2 w 1 i pociągnęli to przed przepustnicę jeszcze w rurę dolotu. Tylko mogli to zrobić ładniej i miało by to ręce i nogi. A tak to trzeba tera przewody pokupić i zrobić porządek z tym.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2016, 22:41:39 pm wysłana przez Driv3rrrr »
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8