Autor Wątek: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r  (Przeczytany 6634 razy)

Hubert31

  • Gość
Odp: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 03, 2016, 08:21:13 am »
A jesteś na 100% pewien że to brzęczenie to ze skrzyni?....może jak jeden z kolegów napisał konwerter jest zle zregenerowany ...sprawdz też katalizatory możliwe że któryś się "wypierdzielił" i też może brzęczeć ...posprawdzaj też wszystkie łączenia wydechu , wszystkie osłony ...a jak nie przejdzie to wal do tego co robił całą operację i niech sam jeszcze raz dokładnie wszystko obada....Najpierw jednak jeszcze raz sprawdz jak napisałem katalizatory,łączenia i wszystko inne co może się obluzować pod autem

Mimo że i u mnie padł konwerter to dodatkowo brzęczał mi wywpierdielony katalizator ...wymieniłem kata ...zrobiło się dużo ciszej i brzęczenie było ledwo słyszalne ale to jak mówię była już wina konwertera....

Konwerter dziś zamontowany po regeneracji....nowa oliwa zalana...filtr wymieniony....Całość naprawy w przeliczeniu na złociesz łącznie z oliwą...filtrem..uszczelką ...uszczelniacze  2900....Brzęczenie ustało...cisza jak makiem zasiał....
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2016, 18:12:03 pm wysłana przez Choina »

Offline madras13

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 06, 2016, 15:08:51 pm »
Tak jestem pewny że dżwięk dochodzi z dzwona od skrzyni ,centralnie tam gdzie jest konwerter,byłem pod autem nasłuchiwałem,jest tam taki wizjer przez który można zobaczyć konwerter,dokładnie z tamtąd dochodzi dziwne rzężenie,ale tylko pod obciążeniem,na N cisza,po wbiciu biegu rzęzi,lub jak jest na N ruszę kierownicą też rzęzi,czyli jak obciążę silnik,w trakcie jazdy ustaje po przekroczeniu 2 tys obrotów,na wolnych rzęzi,cos jakby o coś się obijało.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 06, 2016, 15:36:35 pm »
No dla mnie pewniak że konwerter, miałem to samo, identycznie, aż do wielkiego wybuchu. Czekam na element, jak wróci a Krakowa założę, i powiem co się dzieje. Myślę że do końca tygodnia da radę.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 06, 2016, 16:13:59 pm »
200% konwerter. Dostaje wyższych obrotów = większa prędkość turbiny konwertera = większy przepływ oliwy = wytłumienie rzęcholenia. Także skrzynia w dół, konwerter do regeneracji, założyc i cieszyć sie jazdą :)
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline madras13

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 08, 2016, 06:26:56 am »
Wszystko ok,tylko kotek własnie odebrany od mechanika po regeneracji konwertera,wymiana oleju, uszczelek, filtra,2400zł poszło a dalej rzęzi,regeneracja robiona w zakładzie który zajmuje się tylko skrzyniami automatycznymi i regeneracją konwerterów w Krakowie ,płacić drugi raz mi się nie uśmiecha,nie wiem co robić.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 09, 2016, 21:05:11 pm »
Reklamacja... zawieź z powrotem, niech pokażą jakieś papiery na naprawę konwertera, a zresztą, opierdziel ich, mają poprawić. Wszyscy automaciarze to ściemniacze. W gdańsku tacy gnoje byli na ulicy betoniarzy, teraz się gdzieś przenieśli, kłamcy i złodzieje, okradli mnie na scenicu, i teraz nie mogę ich namierzyć.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Konwerter skrzyni biegów S-type 3.0V6 2000r
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 09, 2016, 21:20:27 pm »
Jak wyżej, jedz niech poprawiają albo oddają hajsy
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8