Coz, kolega frostbive ma na tyle pojecia o tulejach gumowych w zawieszeniu ze pozorna oszczednosc 17zl za sztuke i rzezba z prawdopodobnie marnym skutkiem jest dla niego bez sensu.
39zl/sztuka majac temat rozwiazany Plug & Play jest w zupelnosci wystarczajace. Zreszta mozna dostac taniej jak sie poszuka ale ja nie bede juz kazdemu podawal na talerzu, wystarczy pogooglowac.
Jest cos takiego jak twardosc gumy wyrazana w skali ShA. Bardzo wazna sprawa w elementach zawieszenia gdyz zastosowanie za miekkich badz za twardych tulei gumowych ma duzy wplyw na charakterystyke pracy zawieszenia. Dlatego tez zajmuja sie tym profesjonalisci.
Tak, moze jestem zaczepny i zlosliwy, ale nienawidze rzezby. Ok poprawiamy fabryke, tuningujemy itd, ale nie dorabianie po chamsku z jakichs walkow gumowych/poliuretanowych nie znajac nawet dokladnych wymiarow... przeciez guma bedzie miala mniejszy zakres pracy niz pianka a poliuretan to minimum 70ShA takze praktycznie bardzo twarde cholerstwo ktore juz trzeba dopasowac kompletnie od nowa.
Takze nie porownujmy elastycznosci i twardosci pianki do poliuretanu czy gumy.