Oglądając zdjęcia bloku, to widzę, że są różnice w wyjściach wodnych (ze względu na lokalizację pompy). To jest do obejścia. Bliżej przodu silnika S ma kolanko do przodu silnika, a X do tyłu - to idzie do pompy wody. Bliżej tyłu silnika jest taki wielki otwór, który w Xie jest zaślepiony, a S ma tam króciec przykręcony, który idzie gdzieś w stronę grodzi - to też jest do obejścia.
Oglądając dalej zdjęcia, dochodzę do wniosku, że problemem jest napęd pompy wody w X'ie - czyli dłuższy wałek rozrządu. Tutaj raczej konieczne byłoby przełożenie wałka do S'owego silnika, żeby było czym pompę napędzić - istotne tu jest, żeby silnik był z S'a powyżej bodajże 2003r bo dopiero tutaj, wygląda, że głowica jest taka sama jak w X'ie. Wcześniejsze mają inną głowicę, co można zauważyć np. po lokalizacji czujników położenia wałków.
Oczywiście nie daję 100% gwarancji, że to co powyżej napisałem wystarczy, ale takie są moje spostrzeżenia na podstawie zdjęć i informacji z internetu.