Autor Wątek: Jaguar lepszy od Mercedesa? Zobaczymy.  (Przeczytany 2001 razy)

Puki372

  • Gość
Jaguar lepszy od Mercedesa? Zobaczymy.
« dnia: Listopad 17, 2015, 21:10:33 pm »
Witam wszystkich. Jestem Piotr, pracuje jako kierowca międzynarodowy w przewozach pasażerskich, a celem moich cotygodniowych podróży jest UK. Być może to miało wpływ na to, że sprzedając mojego siódmego Mercedesa, postawiłem tym razem na Jaguara. Od zawsze chorowałem na XK, takie marzenie z dzieciństwa, podobały mi się również XJ, ale nie chciałem wydawać grubych pieniędzy na samochód. Pewnego razu w Anglii pod marketem zaparkowałem obok wiśniowego S-type'a. Cholernie mi wpadło w oko to auto i po krótkim czasie stałem się posiadaczem niebieskiego S-type, 3.0, manual, chyba najmniej problemowa wersja. Jestem zapalony Mercedesiarz, miałem różne ciekawe auta tej marki, głównie z motorami V8, dlatego narazie jeszcze się waham, czy Jaguar to był dobry wybór. Może to dlatego, że moje auto nie jest jeszcze do końca takie jak powinno być (czyt. wymaga drobnych napraw) i nie okazuje mi w pełni swoich zalet, jednocześnie nie dając do końca pełnej przyjemności z używania go. Naprawimy, zobaczymy. Witam serdecznie i liczę na podanie mi ręki z waszej strony na dzień dobry  :-V

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar lepszy od Mercedesa? Zobaczymy.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2015, 21:39:07 pm »
Ja również. Bardzo lubię merce, mam teraz S-type V8, i powiem że jest to po prostu inne auto. Raz lepsze raz gorsze.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: Jaguar lepszy od Mercedesa? Zobaczymy.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 17, 2015, 21:56:38 pm »
Witaj :) i życzę rozwodu z poprzednią marką :-tylko

Offline Jagus123

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 26
Odp: Jaguar lepszy od Mercedesa? Zobaczymy.