Autor Wątek: XF 2,7 2008 Piła  (Przeczytany 4674 razy)

Offline koczis

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
XF 2,7 2008 Piła
« dnia: Listopad 05, 2015, 09:42:00 am »
Witam,
znalazłem takie ogłoszenie w sieci, rozmawiałem z właścicielem. Wydaje się że samochód jest godny zastanowienia tym bardziej że większość "perełek" już obdzwoniłem i nawet nie mam ochoty oglądać ich osobiście. Chcę jednak poprosić Was o opinię i uwagi.

link do oferty:
http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xf-ID6ycONd.html#a5bbd8302a

Dziękuję i pozdrawiam
Arek
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2015, 09:55:34 am wysłana przez koczis »

Offline gonzo7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 802
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2015, 11:30:00 am »
Po zdjęciach nie widać za, wiele co by miało być nie tak, ale trochę przymaławe by debagować nad szczegółami.
Nie jestem jeszcze znawcą XFa (choć w przyszłości niestety pewnie prędzej czy później z racji wieku mojego Kota, będę się przesiadał do takiego, ale na chwilę obecną nie mogę się przemóc co do odejścia od klasycznej linii Jaga).
Może koledzy zajmującymi się nimi na co dzień ocenią choćby czy zderzak i wloty powietrza na błotnikach zgadzają się z wersją XFa. Wiem, że były różne, a przy dzwonach lepią, co tam będzie pod ręką.

Nie boisz się 2,7 D ? Czytając to forum jak i obserwacja cen tych samochodów z silnikiem 2,7 mam mieszane uczucia.

Offline koczis

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2015, 11:48:10 am »
No właśnie szukałem i szukam 3.0D, ale ciężko, wszystkie autka po przejściach. W tym jest wymieniony rozrząd, wtryski, wszystko robione zgodnie ze sztuką. Podobno nie było przygód lakierniczych, auto z polskiej dystrybucji, pełna dokumentacja.

Offline marti

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 213
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2015, 13:47:23 pm »
wymiana wtrysków oraz rozrządu jeżeli jest oczywiście łańcuch to stanowczo za wcześnie, to już daje do myślenia

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2015, 16:51:31 pm »
Rozrząd w 2.7 D jest na pasku
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 05, 2015, 23:58:31 pm »
ok, forumowa jako maruda pomarudzę..... szczelina maska, słupek A najtrudniejsza do ukrycia po zdarzeniu, (strona lewa) doskonale naprowadzające na lewy bok zdjęcia (otwarte drzwi) na jednym foto podejrzewam przeoblenia po lakierowaniu na krawędziach drzwi lewych. takie sugestie z fotek, proponuje zwrócić na to uwagę w realu, dokładnie ocenić i pomierzyć grubość lakieru i cienie na zawiasach maski. Sinik... wg mnie... juz powinien być wyleczony z choroby S-type, 607 i velsatisa. Ale i tak diesla z tymi filtrami cząstek... turbinami wtryskami... eeeeh..
ps. nie zauważyłem słowa "bezwypadkowy", z kolei autor wyjątkowo zachwalał powłokę lakierniczą..
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline koczis

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2015, 01:09:40 am »
Rozmawiałem z właścicielem dwa razy, twierdzi ze absolutnie nic nie było robione, auto nie miało przygód. To się okaże jak pooglądam samochód.

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 06, 2015, 07:51:14 am »
Lepiej byś kolego wyszedl z 3.0/4.2 + lpg jeśli chodzi o koszty. Chyba ze musi być diesel koniecznie. Pisze tak bo akurat 2.7 zbytnio udany nie jest
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline koczis

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 06, 2015, 08:31:30 am »
LPG nie za bardzo mnie interesuje, jeździłem Cayennem z LPG, nie pasuje mi butla w bagażniku i co drugi dzień na stacji:). To oczywiście moje preferencje. Mam jeszcze pytanie czy XF ma problemy z korozją? czy jest aluminum?

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 08, 2015, 01:41:17 am »
gdzieś na forum czytałem, o korniku na tylnej klapie, pod listwą...
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline koczis

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 10, 2015, 11:26:56 am »
Kupiłem tego XFa, jak będzie okazja to wstawię fotki do galerii:)
pozdrawiam

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 11, 2015, 00:17:30 am »
gratulacje! mam nadzieję, że jest dobrym autem!!! miliona km!
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline koczis

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
Odp: XF 2,7 2008 Piła
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 11, 2015, 01:38:04 am »
Też mam taką nadzieję, czas pokarze:) Dzięki:)