Ustawianie po korekcie paliwowej - podłączasz sobie komputer diagnostyczny pod OBD. Wrzucasz sobie odczyt korekt STFT (krótka) i LTFT (długa). I ustawia się mnożnik w systemie LPG tak aby STFT było identycznie jak na benzynie czyli w granicach 5-15%, natomiast LTFT musi być jak najbliżej 0%.
Zazwyczaj jak sie tak ustawi to i mapy gazowa z benzynową się wtedy praktycznie pokrywają. Fajnie byłoby nawet zobaczyć screen z samego kompa gazowego, tzn. zrzut tych mapek + odchyłka. To już sporo powie jak to jest poustawiane
Pierwsza część tak, ale przy strojeniu za pierwszym razem ja stroje krótkie korekty na lekkie przelewanie(-2 do -7%). Przy dobrym ustawieniu stft, ltft mieści się w 10%(ale na zmianę tego trzeba długo poczekać).
Za tydzień naniosę poprawki bo pewnie się to wszystko się rozjedzie. U mnie jest jeszcze jeden problem, biedny komp. Ale
może kiedyś go zmienię.
Do wglądu(nie zrobiła się jeszcze mapka lpg ale widać już punkty)
http://postimg.org/image/6nrpcdom9/bank1-korekta krotka rząd 1, bank2-analogicznie
bank3- korekta długa rząd 1, bank4 -analogicznie
Ustawienia u mnie:
Ciśnienie 1.28bar(r-01 red),
dysze 2.4mm(bfc w-01),
(miedź ze zbiornika i wielozawór, extra 8mm) Jak ktoś długo jeździ na swoich wtryskach to polecam regulacje skoku tłoczka, ja dziś robiłem swoje i auto śmiga mega
Stroimy najlepiej we dwie osoby. Kierowca jeździ dość stabilnie, a my patrzymy na czasy jednocześnie zerkając na korekty.
Jak ktoś chce poczytać więcej co i jak:
http://lpg-forum.pl/ustawienie-forguara-3-0-t41377.html