Witam Siara_nh oraz wszystkich przystojniaków na tym forum.
Ja za bardzo się nie znam na samochodach, jak to u nas, u kobiet, choć nie jest tak źle, już dawno się nie
pomyliłam co do wyboru paliwa na stacji (tylko 2 razy zatankowałam ON z taką wielką pistoletką do mego
kabrioletu, ale ten pistolet był taki wielki że po prostu nie mogłam inaczej).
Ale miałam kiedyś takiego lovera, trochę taki nudas, z małej wsi koło Łodzi chyba, a on tez miał Jaguara i
właśnie taki jak ty, kotku Siara_nh tylko jakiś ten kolor miał inny, jakiś bardziej taki szary był. Tak
naprawdę to się z nim spotkałam tylko po to, aby zobaczyć jak to jest w jaguarze bo ten loverek raczej
nie za bardzo bo taki chudy i lekko łysawy. No ale sobie mowiłam, Zosia, zycie jest krotkie i co mi tam.
No i w tym jego samochodzie strasznie jakoś wiało na tym parkingu, no i pamiętam co ten mój loverek
powiedział wtedy.
Mniej więcej tak:
Aby sprawdzić klimatyzację, najpierw rozgrzej silnik do momentu kiedy termometr pokaże że silnik ma
właściwą temperaturę, a następnie wyłącz zapłon. Jednocześnie przytrzymaj przycisk "Recirc"
(to jest obieg zamknięty) oraz "Auto" i włącz zapłon, jednak nie uruchamiaj silnika.
Teraz sterownik jest w trybie diagnostycznym, a wszystkie diody i segmenty wyświetlacza Klimy migają.
To teraz naciśnij "Auto" żeby wyświetlić ewentualne kody błędów.
Aby przeglądać do 5ciu kodów na raz używaj przycisku "nawiew na twarz" a żeby skasować całkowicie
błędy trzymaj jednocześnie przycisk "nawiew na twarz" i ogrzewanie tylnej szyby.
Przyciskiem "Recirc" (obieg zamknięty) przechodzisz do trybu testowego, a w trybie testowym naciskasz
nawiewy i sprawdzasz ich działanie. Aby zakończyć tryb testowy po prostu teraz wyłącz klimę.
Acha, jeszcze mi powiedział że jak się pokazuje w błędach 0 to wszystko jest w porządku, jak jest 11
to coś jest nie tak z czujnikiem temperatury wnętrza. No a jak 12 to jest to samo, tylko z czujnikiem
temperatury zewnętrznej. Acha, a 13 to jest na pewno czujnik temperatury parownika (jeszcze sobie
pomyślałam co to za głupia nazwa, parownik) a przy 14 musisz sobie sprawdzić wejście od sygnału
temperatury silnika.
15 to także jest czujnik, ale to juz nagrzewnicy (no ale ten mój loverek zabardzo się nie nagrzał pewnie
dlatego mi tak zimno w tym aucie było). Jeszcze 21, to jest znowu czujnik ale tym razem nasłonecznienia
(ja nie wiem kto wymyśla takie słowa) a 22 to jest tylko w doublesixach tak mi powiedział, a to będzie
moment acha, tak tez czujnik. Ale od załączenia sprzęgła kompresora. Jeszcze 23, to będzie czujnik
ciśnienia czynnika chłodzącego a na koniec 24 to jest Potencjometr różnicowy. A jak ten mój chudy
loverek tylko powiedział Potenc.... to sie prawie zsikałam ze śmiechu bo o potencji u niego mowy nie ma.
No to teraz sobie sprawdź tę swoją klimę kotku a może podałbyś mi w zamian swój numer może?
Hmm? Kotku?