Jedni szukają diesela inni benzyniaka nie ma aut bezawaryjnych .
Jeżdzę od ponad roku X-type z 2.0 diesel i nie mogę złego słowa powiedzieć o tym aucie serwis w aso forda śmiesznie tani eksploatacja na co dzień też , może ma to związek z niskim przebiegiem u mnie 63 tys.
W stosunku do silników benzynowych rocznie na CPN zostawiam mniej około 6-8 tys. pln jeżeli padnie turbina ,dwumasa czy wtryski to i tak
będzie za co naprawiać.
Nie zamieniłbym na benzyniaka 2.5 czy 3.0 .
Jaguar x-type to auto z segmentu D : (Alfa Romeo 159 ,Audi A4 ,BMW serii 3, Citroën C5 ,Fiat Croma ,Ford Mondeo, Honda Accord ,Hyundai Sonata , Jaguar X-Type , Kia Magentis , Lancia Lybra , Mercedes Klasy C , Mazda6 , Nissan Primera, Opel Insignia , Opel Vectra , Peugeot407 , Renault Laguna , Saab 9-3 ,Škoda Superb , Subaru Legacy , Toyota Avensis , Volvo S60, Volkswagen Passat)
i fajnie sobie radzi tutaj
Auta z silnikiem 3 litry i więcej szukałbym w segmencie E ( Alfa Romeo 166 , Audi A6 , BMW serii 5 , Citroën C6 , Honda Legend , Jaguar XF / XJ , Lancia Thesis , Mazda Xedos 9,
Mercedes-Benz klasy E , Peugeot 607 , Renault Latitude , Rover 75 , Saab 9-5 , Toyota Camry , Volvo V70 )
to już naprawdę fajne wózki i jest w czym wybierać