Autor Wątek: problem z jaguarem  (Przeczytany 7802 razy)

kubasdz1

  • Gość
problem z jaguarem
« dnia: Marzec 09, 2013, 13:54:40 pm »
Witam, mam pewien problem z moim jaguarem X-type 2.5 4x4, w poniedzialek odebrałem go od gazownika, wszystko śmigało jak należy, do wczoraj, wychodzę ze sklepu wsiadam do kotka i pali mi się kontrolka check engine, mam wrażenie, że auto dużo więcej pali i czasem blokuje mi obroty, nie pozwala wskoczyć na więcej niż 3tyś. co jest nie tak ? co mam robić ? pomóżcie gdyż jestem właścielem tego autka od 2 tygodni i nie znam się na tym :)



Pozdrawiam

ghrh

  • Gość
Odp: problem z jaguarem
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 09, 2013, 14:07:35 pm »
Takie podstawy:
- jeżeli byłeś u gazownika to do niego pędź, odcięcie obrotów i check po założeniu gazu to dobra wskazówka co do tego że coś spaprał
- znajdź kogoś z czytnikiem błędów (albo jeszcze lepiej sobie kup, przyda Ci się w przyszłości) i zobacz co dokładnie do Ciebie kotek mówi, to ułatwi, a w zasadzie umożliwi jakąkolwiek pomoc
- odcięcie to pewnie jakiś problem z oporządzeniem silnika - sprawdź cewki, świece itp elektrykę, mogą nie dawać rady z gazem
- sprawdź, cz odcięcie występuje też na benzynie, to też dobre wskazanie kogo należy ścigać :) jeżeli tylko na gazie to sprawa jasna... tylko chyba najpierw musisz checka skasować czyli patrz punkt 2

Offline Artek123

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 820
  • ....był S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
Odp: problem z jaguarem
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 09, 2013, 14:25:12 pm »