Jak chłodnica jest sucha , w oleju sinikowym niema żadnych białych , albo innego koloru plam które by wskazywało na przedostawanie sie płynu chłodzącego , to nie masz czym sie martwić , najwyżej dolej płynu żeby było około maksimum i bedzie wszystko ok . Poza tym jak patrzysz podczas pracy do zbiornika wyrównawczego , to w momęcie gdy pompa działa , to zabiera cześć płynu ze zbiornika , bo jest obieg właczony , a jak jest zgaszone auto to spowrotem ten płyn sobie spływa do zbiornika . Ale cos widze po twoich postach , ze masz również problem z elektryka i to bardziej poważny . A jak chcesz byc pewien , czy auto masz suche , to weź kawałek tektury ( ale taki zeby był szerokości auta ) i podłuż z przodu , tak zeby obejmował silnik i chłodnice , potem odpal auto i po rozgrzaniu zgaś . Jak tektura bedzie sucha , to znaczy ze wycieków jakotakich poważnych niema , najwyżej coś sie może gdzies pocic , ale to żadnego wpływu niema na auto .