Autor Wątek: filtr paliwa i przewody xj40  (Przeczytany 2634 razy)

barto480/daimler

  • Gość
filtr paliwa i przewody xj40
« dnia: Czerwiec 14, 2012, 11:20:53 am »
Witam
Panowie jak ruszyc filtr paliwa w dailer 4,0 90r, przewód przykrecony do niego jest tak zardzewiały ze boje sie ze urwie a nie mówiac już nic o odkreceniu go ,czy w razie pękniecia i urwania można cos z tym wykombinowac czy na razie tego nie ruszac?:)

tomek1212

  • Gość
Odp: filtr paliwa i przewody xj40
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 15, 2012, 01:09:00 am »
U mnie jest to samo i jak na razie tego nie ruszam.

majk1980

  • Gość
Odp: filtr paliwa i przewody xj40
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 17, 2012, 14:26:17 pm »
przewody nie rdzewieją, to zaciski.

Offline katar83

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.001
Odp: filtr paliwa i przewody xj40
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 20, 2012, 15:46:19 pm »
Co nie zmienia faktu, ze jak sa zapieczone to mozna je urwac. Duzo oleju, czyscic, psikac pare dni i probowac trzeba.

barto480/daimler

  • Gość
Odp: filtr paliwa i przewody xj40
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 29, 2012, 13:46:00 pm »
one nie są zapieczone:) one są mega zardzewiałe gdybym wiedział jak wrzuciłbym wam zdjecia:)

Offline katar83

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.001
Odp: filtr paliwa i przewody xj40
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 29, 2012, 14:19:22 pm »
W zasadzie to jedno i to samo :)
Ostatnio urwalem jeden podobny przewód i trzeba bylo dorabiac.
Zdjecia wrzucasz na komputer, idziesz na www.tinypic.com Wrzucasz je tam, zgodnie z instrukcja i po wrzuceniu po lewej stronie od zdjecia masz caly link jaki trzeba wkleic na forum zaczynajacy sie od IMG i konczacy sie tak samo.

barto480/daimler

  • Gość
Odp: filtr paliwa i przewody xj40
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 29, 2012, 18:33:33 pm »
A właśnie jak urwę lub ukręce koncówke do filtra czy musze wymienic cała rurke czy naprzykład można to zastapić odcinkiem z węża gumowego specjanego do benzyny?

Nohall

  • Gość
Odp: filtr paliwa i przewody xj40
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 22, 2012, 18:39:51 pm »
Hmm.. wczoraj wymieniałem filtr.. wszystko bylo strasznie pognite... ;]   kupiłem jakis odredzewiacz troche popsikałem odczekałem 5 min.. złapałem do reki 2x17 klucz i odkreciłem siedziało mocno ... potem  z drugiej strony chyba 2x22 .albo 19 :P ... po siłowałem się i poszło... na dodatek się okazało ze poprzednio filtr był zamontowany odwrotnie :P.... ale do sedna... Po odkręceniu śrubek gwinty były jak nowe...  wiec twierdze ze trzeba trochę siły użyć  .... aaa jedyna rzecz która nie chciała puścić  to ten element który się obraca zęby przewodu nie okręcić... od strony tylnej... wymieniałam pod blokiem na podnośniku bez problemu ;] polecam odkręcić ten koszyczek zęby lepiej wyciągnąć filtr  chyba kluczyk 8