Autor Wątek: przeróbka na polifta  (Przeczytany 7197 razy)

Offline marcin_lca

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Je¿d¿ê taniej :)
    • M.A.K. LPG Solutions
przeróbka na polifta
« dnia: Czerwiec 12, 2012, 00:05:14 am »
przepraszam, że tyle pytań na forum zadaję, ale jak nie znajduję odpowiedzi, a mnie ciekawią pewne sprawy to inaczej nie potrafię...
Czy jest wykonalna przekładka całego przodu na polift?
W sensie:
- zderzak
- błotniki
- atrapa
- maska
Czy wszystkie mocowania itd są takie same? Mam do wymiany błotnik zderzak i maskę do naprawy, więc z chęcią bym założył rzeczy od polifta bo młodziej wygląda  :-R
Monta¿ i serwis profesjonalnych instalacji LPG. MAK LPG Solutions >> http://maklpg.pl

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2012, 01:28:49 am »
W tygodniu byłem odwiedzić kolegę w warsztacie. Patrze, a tam stoi stoi stare Mitsubishi Galant z progami tak zjedzonymi i na dodatek chyba obrzucone były cementem. Z silnika ciekło jak z wulkanu, ale auto stało na 18 calach. Kolega poci się nad motorem, a ten co jakiś czas o tych felgach jaki interes zrobił, a jak stroi teraz, a jak się trzyma drogi. Pytam się czy nie lepszy interes by zrobił jakby progi nowe wstawił. Cegłę przyjął i się zamknął.

Nie minęło pół godziny przyjeżdża następny tuner. Tym razem Golf 3 z pękniętą przednią szybą (ale tak na 3/4 szyby) i na zenonie. Jest problem. Wczoraj zakładał i się okazało, że jak włączy światła to radio buczy. Pytam się czy nie lepiej było szybę nową wstawić, zamiast tych chińskich gówien w światła, które oślepiają wszystkich tylko nie jego. Odpowiedzią było pytanie, czy jestem z policji. ;D K..wa co za kraj.

Zastanawiasz się dlaczego to napisałem?
Szkoda ci kasy na nowy wahacz, a nie szkoda ci na takie pierdoły drugoplanowe?
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline marcin_lca

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Je¿d¿ê taniej :)
    • M.A.K. LPG Solutions
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2012, 08:10:40 am »
Dziękuję pięknie za odpowiedź, normalnie wszystko już wiem... Nie ma to jak konkretna i rzeczowa odpowiedź. Rozumiem, że teraz kiedy zapytałem, czy jest tańsza opcja niż kupno nowych wahaczy, nikt już mi nie będzie odpowiadać na żadne pytania na forum?
Żal...
p.s
jak się tak czepiacie tych wahaczy to podkreślam, jak będę potrzebował to i nowe kupie ::)
Monta¿ i serwis profesjonalnych instalacji LPG. MAK LPG Solutions >> http://maklpg.pl

m10

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 12, 2012, 09:07:58 am »
nie chodzi o to że wszyscy się ciebie czepiają po prostu Choina zapytał czy nie lepiej najpierw zająć się rzeczami najważniejszymi. Ale skoro tak cię interesuje przeróbka na wersję po lifcie  to pogadaj z użytkownikiem tego forum o nicku Jaguar Parts bo on przerobił już chyba trzy S-Typy z wersji przed na po liftową.

Offline marcin_lca

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Je¿d¿ê taniej :)
    • M.A.K. LPG Solutions
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 12, 2012, 12:20:01 pm »
rzeczy najpilniejsze robią się w międzyczasie ;) części do zawieszenia już wszystkie zamówione, nowe felgi również. Walka z centralnym trwa i inne pierdoły się również ogarniają. Lakiernik na poprawki lakiernicze też już umówiony i jedynie myślę, czy jak kilka elementów i tak muszę wymienić, to czy nie da się zrobić polifta.
Monta¿ i serwis profesjonalnych instalacji LPG. MAK LPG Solutions >> http://maklpg.pl

adam74

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 12, 2012, 23:26:00 pm »
upgrade na poliftowego może spowodować że Twoje auto stanie się niezbywalne... nie wytłumaczysz nikomu ze był to tuning stylistyczny a nie poważna naprawa po poważnym dzwonie gdzie podłużnice weszły w tylne światła. Osobiście jestem zwolennikiem ORYGINALNEGO - patrz zakupowej stylizacji czyli fabryka rządzi. Nawet lacze miałem na 16" a nie zgodnie z moda na 17", a wszelkie zmiany - upgrade z halogenów na xenony itp zostały mi skutecznie wybite przez moich kolegów, którzy opiekowali się moim autem

ale co ja tam wiem....... :- pojecia

Offline marcin_lca

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Je¿d¿ê taniej :)
    • M.A.K. LPG Solutions
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 13, 2012, 00:35:17 am »
u mnie zawsze jest tak, że w przypadku takich zmian stylistycznych, wszystkie oryginalne części zostają w domu. Tak więc w każdej chwili można wrócić do seryjnego wyglądu. Poza tym, gdybym chciał kotka sprzedawać to bym się nie pchał w żadne zmiany  8)
Monta¿ i serwis profesjonalnych instalacji LPG. MAK LPG Solutions >> http://maklpg.pl

jarkrzy1

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 13, 2012, 14:22:08 pm »
Załoga  13 masz całkowitą rację. Coś w tym jest. Uważam, że najpiękniej wygląda Jag tak ja go fabryka stworzyła.
W swoim x-ie i s-ce nie mam nic co byłoby nie oryginalnie dla niego przeznaczone.

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 14, 2012, 15:54:14 pm »
Choina bardzo trafnie skwitowałeś pytanie nowego kolegi. Koszt przeróbki to ponad 5tyś + lakierowanie i wcale wbrew pozorom nie ogranicza się do zderzaka z grillem i maski! Inna jest belka pod zderzak, wycieraczki, zawiasy maski i parę innych pierdół. Ja mojego ślicznego S type ze zrobionym liftem w stanie niemal idealnym wystawiam za 18,5tyś i zainteresowanie nikłe. Wystawiam go poniżej kosztów zrobienia! To tak jakbym idealnego ze starym przodem sprzedawał za 12tyś. Za taką cenę to tylko bitego szrota można kupić. Cóż...chciałem dobrze a wyszło jak zawsze :'(

m10

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 14, 2012, 18:12:57 pm »
Nie martw się Jaguar Parts  na pewno znajdzie się jakiś kupiec na twoje autko  ;)

Intruz

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 15, 2012, 16:02:25 pm »
ha! bo przedliftowy jest ładniejszy!!!

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 15, 2012, 22:54:25 pm »
ładniejszy??z której strony?? ;D :-hehe

m10

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 15, 2012, 23:19:13 pm »
Noo... o gustach się nie dyskutuje  ;)

CICHY.MARCIN@OP.PL

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 15, 2012, 14:44:02 pm »
a lampy czy mozna wsadzic do rocznika 2000 z rocznika po lifcie te z soczewkami

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: przeróbka na polifta
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 15, 2012, 20:36:33 pm »
Lampy z soczewkami to xenony i można je wsadzić ale...
- trzeba zamienić + z - na wiązce lampy
- nie przejdzie przeglądu bo nie ma spryskiwaczy lamp i poziomowania automatycznego

Ja w jednym z Jagów zrobiłem to na próbę i był problem z przeglądem. Nie podbili za lampy. Nakleiłem na zderzak przykrywki spryskiwaczy aby udawało to prawdziwe i dopiero przeszedł przegląd ;D

Ogólnie uważam, że gra niewarta świeczki