Autor Wątek: akcja serwisowa  (Przeczytany 8364 razy)

artleks

  • Gość
akcja serwisowa
« dnia: Grudzień 05, 2008, 22:04:00 pm »
JLR Polska Sp. z o.o. poinformowal ze modele S-Type i HJ z silnikiem diesla wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w latach 2004-2007 "mogą stwarzać zagrożenie dla życia i zdrowia użytkowników". Chodzi o mozliwosc zapalenia sie ukladu wydechowego na skutek nadmiernego wzrostu temperatury obudowy filtra czastek stalych. W Polsce problem dotyczył 29 pojazdów.  W przypadku stwierdzenia wady mialy byc usuniete bezplatnie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2008, 16:12:37 pm wysłana przez artleks »

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2008, 19:41:36 pm »
a skad to masz?

artleks

  • Gość
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 06, 2008, 19:48:00 pm »
informacje uzyskalem od UOKiK - JLR powiadomil UOKiK w kwietniu 2007 

kuba

  • Gość
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 06, 2008, 20:16:51 pm »
kolejny dowod na to, ze Jaguar i diesel do siebie nie pasuja:)

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 08, 2008, 21:32:13 pm »
informacje uzyskalem od UOKiK - JLR powiadomil UOKiK w kwietniu 2007 
dzizes artleks dlaczego piszesz o akcji z 2007 roku?? po co? Ty wiesz ile od tego czasu bylo akcji serwisowych? a ile akcji mialo Audi czy Mercedes czy Lexus?
Sprawa jest od dawna załatwiona.
Akcja byla tez dawno temu na XJ-ta bo byly problemy.
@kuba - a wlasnie ze pasuja i to mega fajnie pasują. To nie jest zwykły diesel i zachęcam gorąco do poznania go bliżej. Tylko Jaguar potrafił zrobić coś takiego.
Polecam.

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 08, 2008, 21:35:29 pm »
KRISS - skoro wiesz o tyle akcji serwisowych to moze podzielisz sie troche
swoja wiedza ? jak dla mnie artleks slusznie napisal o tym co sie dowiedzial,
lepiej troche pozno niz w cale. informacje nigdy nie za duzo, dziekuje wam.

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 08, 2008, 21:43:13 pm »
bardzo chetnie moge napisac dlaczego nie ma sensu pisania takich rzeczy.

artleks

  • Gość
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 08, 2008, 21:44:13 pm »
po to pisze...bo jest wolnosc slowa  i mam prawo pisac to co uznam za sluszne  ;D Inna sprawa, ze sa osoby ktore sprowadzaja jaguary z innych krajow i ich ta informacja moze dotyczyc...Czasy cenzury minely. Jesli masz informacje o jakis akcjach serwisowych forum jest otwarte  :-za

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 08, 2008, 22:04:46 pm »
po to pisze...bo jest wolnosc slowa  i mam prawo pisac to co uznam za sluszne  ;D Inna sprawa, ze sa osoby ktore sprowadzaja jaguary z innych krajow i ich ta informacja moze dotyczyc...Czasy cenzury minely. Jesli masz informacje o jakis akcjach serwisowych forum jest otwarte  :-za
Ok to napisze...
na poczatek - staram sie wiedziec o wszystkim co sie dzieje w tym kraju i nazywa sie Jaguar.
dwa - pisanie o akcji serwisowej z 2007 roku nie ma sensu z powodow
- specyfika akcji serwisowej wymusza wzywania wszystkich - bez wzgledu na kraj przebywania samochodu, wiec sprowadzone samochody sa po takiej akcji chyba ze nie mialy gwarancji ale to wtedy trzeba nie miec mozgu zeby cos takiego kupic
- to stwarza niepotrzebna panike, bo - patrz wyzej, a takze to ze jak gdzies jakis niedouczony dziennikarz podlapie temat, to moze przerobic S-type na XF-a ( bo tez ma silnik 2.7) i plota w swiadomosci gotowa.
- trzy - wiem ze jest wolnosc slowa i cenuzury nie ma, ale pamietajcie prosze ze to szkodzi marce, a to jest jedna marka. Bardzo powaznie szkodzi.
- cztery - ja wiem ze Pan Kazik ktory ma warsztat na wichurze jest the best(sam mialem warsztat to moge tak pisac :P ), ale wiedze na temat historii samochodu to ma diler/importer wiec jak masz watpliwosci to moze jednak warto zapytac sie u zrodla. Tak jest prosciej.
I wiesz co, jak tak popatrze na ostatnie pol roku to bylo juz pare akcji serwisowych, to sie zdarza. To nie jest koniec swiata, to nic nie kosztuje. Ot dzwonia!!, przyjezdzasz, robia i jedziesz dalej - wszystko jest zapisane w systemie.
wiec powiem tak - Ci ktorzy sprowadzaja z zza granicy nie sa objeci ta informacja. bo juz jest dawno po niej. No chyba ze uwazasz ze byla to jedyna akcja serwisowa S-type w historii heh. Moze ich dotyczyc tylko w momencie kiedy zamiast JAGA kupia jakis bawarski shit.
Czasy cenzury owszem minely, ale ja nie mowie o cenzurze, tylko o zdrowym rozsadku.
Tyle - moja opinia - mam najdzieje ze w miare rzeczowa
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2008, 22:07:33 pm wysłana przez KRISS »

adam74

  • Gość
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 08, 2008, 22:15:02 pm »
Dzięki Kriss za info  :)

czytając Twoje posty ma wrażenie że jesteś najlepiej z nas poinformowanym forumowiczem jeżeli chodzi o sprawy dealersko/importerskie. Tak jakbyś był blisko jądra ciemności  ;D

Proszę rozświetl nam choć trochę tę ciemność i potraktuj kagankiem oświaty.
Wśród forumowiczów niewiele jest osób korzystających z autoryzowanych stacji a właśnie stamtąd są wszystkie istotne informacje odnośnie naszych kotków

Dzięki i pozdrawiam
Adam

artleks

  • Gość
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 08, 2008, 22:19:38 pm »
Sam bylem juz 2-krotnie wzywany na akcje serwisową i nigdy nie bylem wzywany tylko informowany listem zwyklym. Tak wiec nie zawsze dotarcie informacji do adresata jest skuteczne. Nadmienie ze wizyty serwisowej przy drugim wezwaniu nie odbylem ,a gwarancje zachowalem.
Wydaje mi sie ze zamieszczanie takich informacji jest jak najbardziej na miejscu z uwagi na fakt ze potencjalny klient wie jakie defekty (niekoniecznie usuniete) trapily poszcegolne modele i wersje silnikowe. Jest wielu forumowiczow, ktorzy kupuja uzywane auta, a dzieki w/w informacją mają szersze spectrum wiedzy na temat intersujacego egzemplarza.
Co do wiarygodnosci marki - osobiscie uwazam ze znacznie bardziej wiarygodna marką jest ta, ktora rzetelnie informuje swoich klientow o dostrzezonych bledach produkcyjnych...Jakos nie przekonuje mnie niezawodna Alfa i bezawaryjne Renault...
Tak wiec z tego miejsca apeluje o przesylanie informacji o bolaczkach poszczegolnych modeli Jaguara (nie Audi BMW - bo to forum milosnikow kotow) zeby wiedziec na co zwrocic uwage podczas zakupu lub ekspluatacji...
 

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 08, 2008, 22:33:18 pm »
wybacz ale moj job polega na tym wlasnie zeby lagodzic skutki, bo moze dla Ciebie to jest dobra informacja o marce, dla mnie to jest kolejny raz o tym ze Jag to shit bo sie psuje.
A propos - w UK byla taka akcja wlasnei z filtrem czasteczek ze sie caly X350 zjarał heh, ale facet powiedzial - ze to i tak najlepszy samochod ktorym jezdzil do tej pory i kupil nastepnego...
bo x350 w dieslu to rzeczywiscie najlepszy Jag w sensie - do codziennego uzytku - jakim do tej pory jezdzilem.
Generalnie - Jaguar, nie jest i nie był ( oprocz fatalnego okresu z konca lat 90-tych ) i raczej nie bedzie wadliwym samochodem. I tyle. Uwage zwracac na to zeby nie kupowac super okazji i zaplacic ludziom ktorzy sie tym profesjonalnie zajmuja.
@ADAM Jadra ciemnosci? hehe co jest jadrem ciemnosci i dlaczego?

artleks

  • Gość
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 08, 2008, 22:41:23 pm »
Uwage zwracac na to zeby nie kupowac super okazji i zaplacic ludziom ktorzy sie tym profesjonalnie zajmuja.
 :-za

adam74

  • Gość
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2008, 22:41:42 pm »
Kriss - każda wiedza której nie posiadłem jest niewiadomą. Użyłem określenia nie w sensie pejoratywnym ale obrazującym stan mojej wiedzy o kotkach (w szczególności o innych modelach niż x lub s).
Liczymy na Ciebie i Twoją szeroką wiedzę, możliwości porad oraz pomocy nam wszystkim. Zgadzam się z Artleksem, że nawet spóźniona informacja jest ważna dla każdego z nas. Nikt na tym forum nie deprecjonuje marki - my ją kochamy za jej wszystkie zalety oraz nieliczne wady.

Dzieki

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: kolejna akcja serwisowa
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 08, 2008, 22:49:17 pm »
Kriss - każda wiedza której nie posiadłem jest niewiadomą. Użyłem określenia nie w sensie pejoratywnym ale obrazującym stan mojej wiedzy o kotkach (w szczególności o innych modelach niż x lub s).
Liczymy na Ciebie i Twoją szeroką wiedzę, możliwości porad oraz pomocy nam wszystkim. Zgadzam się z Artleksem, że nawet spóźniona informacja jest ważna dla każdego z nas. Nikt na tym forum nie deprecjonuje marki - my ją kochamy za jej wszystkie zalety oraz nieliczne wady.

Dzieki
sorry chlopaki, nie moge :) moge was zapewnic ze zainteresowani sa zawsze poinformowani na czas. DLATEGO NIE OPLACA SIE SPROWADZAC NOWYCH SAMOCHODOW ZE STANOW ( CZY Z NIEMIEC :-wings ale to temat na inna pogadanke :)
Za to moge wam powiedziec ze w 2009 bedzie pare takich mega petard ze siadziecie i z jeszcze wieksza duma bedziecie polerowac wasze koty.