Dział Techniczny > S-TYPE (1999-2007)

pilot nie działa

(1/1)

KUKI:
Witam . Mam S-typa z 2000 roku nie działa mi jeden z pilotów, wymieniłem baterie i dalej nic. Czy to kwestia zaprogramowania pilota, czy po prostu jest uszkodzony. Dzięki za informacje.

:-tylko

:-help

kogutki:
poukladaj pilota obok klawiature, tak ze mozemy go dokladnie sprawdzic...

a tak na serio, w S-Type nie mozesz programowac pilota w wlasnym zakresie, do tego trzeba komputera.

sprawdz/napraw kontakty: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,17206.0.html

BlackV6:
Wiem że się nie da programować kluczyka ale znalazłem to na angielskim forum i podobno tyczy się S-typa próbował ktoś tego ??

Sposob I

1) Insert the ignition key and turn from position II (Ignition) to position 0 (All off) and back four times within three seconds.

2) Remove the ignition key. The locking control system is now in "learn mode" for the next 20 seconds and the red warning system LED (By the clock) stays on continuously to indicate this.

3) During the 20 seconds press one of the transmitter buttons. The remotes signal and code number is learned by the locking module and is indicated by flashing the warning system LED.

4) Wait until learn mode times out (20 seconds) or switch the ignition back to ON.

Sposób II

Turn ignition only to 2nd notch (do not start)
    Toggle your valet switch 4-5 times till you hear a chirp (this indicates the vehicle is now in learn mode)
    Hold your remote button till lights flash and car will chirp once more to let you know remote has been set.

BOGDA:
tłumacza po proszę ...

przetłumaczyłam to po swojemu ( ja widzieć ja patrzeć  ;D ) ...

testowałam to na swoim kocie ...i brak reakcji ...  :-nie

swanyadi:
Zgadzam się i powiem ,że nie da się zaprogramować na własną rękę .Przerabiałem to i tylko Aso niestety.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej