Autor Wątek: Wycieraczka nie działa i dmuchawy na chłodnicy nie włączają się  (Przeczytany 2191 razy)

Pchelek

  • Gość
Witam.
 Jestem nowy i zielony wiec proszę o pomoc. W niedziele Kupiłem Jaguara XJ40 Daimler 4.0 93r i chciałbym prosić o pomoc.
Dmuchawy na chłodnicy nie włączają  się przy wysokiej temp.( jak stałem w korku prawie się zagotował) i nie działa wycieraczka. Nigdzie nie mogę znaleźć schematów elektrycznych do mojego wymarzonego kotka. Proszę o pomoc.

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Wycieraczka nie działa i dmuchawy na chłodnicy nie włączają się
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2011, 20:17:48 pm »
Witaj serdecznie na JaguarForumPoland i baw sie u nas dobrze.

Schemat bezpiecznikow znajdziesz tu: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,12605.0.html

Kompletny schemat elektryczny znajdziesz tu: Link do: XJ40 ELECTRICAL COMPONENTS AND WIRING DIAGRAM


Pchelek

  • Gość
Odp: Wycieraczka nie działa i dmuchawy na chłodnicy nie włączają się
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 10, 2011, 18:26:14 pm »
Dzięki serdeczne. mam pytanie czy od strony chłodnicy maja być 2 wentylatory elektryczne?? bo w moim xj40 93 r 4.0 daimler są dwa i żaden się nie kreci po odpaleniu silnika ale pod deska znalazłem magiczny pstryczek elektryczek który włącza oba wiatraki.

Pchelek

  • Gość
Odp: Wycieraczka nie działa i dmuchawy na chłodnicy nie włączają się
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 10, 2011, 22:18:03 pm »
Troch poczytałem trochę popatrzyłem i okazuje się ze zamiast wiskozy jakiś ciul wstawił wiatraki które były na przodzie chłodnicy a wiskozę całkiem wyją. To by tłumaczyło wahania temperatury i to ze w korku mi się zagotował. teraz muszę się rozglądać za wiskozą i sprzęgłem wiskotycznym :( jeszcze muszę sprawdzić czy jest do czego mocować. a z wycieraczkami będę walczył w nast tygodniu :D

Offline MATriX335

  • Zboczeniec Klubowy
  • Forumowicz Sovereign
  • ****