Witam forumowiczów i zwracam się z prośbą o poradę. Może ktoś słyszał o takim przypadku.
Jazda w upalny dzień i wszystko OK do momentu, kiedy nie wprowadziłem motoru na obroty 6000-6500, po spadku obrotów zgasł. Wiatrak się nie włączył. Odpalenie silnika było możliwe dopiero jak temperatura silnia zmalała. Następnie sprawdziłem błędy i wyświetlił mi się błąd FUEL FAIL 14. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy na nowy i przyszedł czas na test. Znowu wkręciłem silnik do 6500 obrotów i tak cztery razy i wszystko było OK (test był przy wietrznej pogodzie, wiatrak nie załączył się). Kolejny dzień, upał, krótka przejażdżka, bez wkręcania na obroty, wskazówka od temperatury na środku.Po wyłączeniu silnia, nie mogłem go odpalić dopóki wskazówka nie spadła na niebieskie pole. Po dopaleniu ruszyłem i po ok 1 km mocniej wcisnąłem gaz i znowu zgasł. Przy obu przypadkach (po wymianie czujnika), wiatrak się nie włączył.
Czy przyczyny mam szukać w awarii wiatraka?