Autor Wątek: xj40 1987  (Przeczytany 3191 razy)

aleksandra 1987

  • Gość
xj40 1987
« dnia: Lipiec 09, 2011, 23:58:41 pm »
witam  kupiłem jaga 1987 3,6 l   troche pognity i miałem go remontowac .teraz mam problem bo kupiłem jaga z piekna blacha ale motor w nim był 4,0  .czy mozna przełozyc 3,6 do tego drugiego.Bardzo prosze o porade  zanim zjme sie łataniem staruszka Pozdrawiam Tadek

moryc25

  • Gość
Odp: xj40 1987
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2011, 16:02:40 pm »
Mozna przełozyc 3,6 ale to kiepski pomysł.

aleksandra 1987

  • Gość
Odp: xj40 1987
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2011, 16:15:19 pm »
czyli lepiej wyciac i wstawic nowe kawałki ...?

daniel

  • Gość
Odp: xj40 1987
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2011, 09:29:47 am »
Pewnie że lepiej, przynajmniej będziesz wiedział co masz zrobione.

aleksandra 1987

  • Gość
Odp: xj40 1987
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 13, 2011, 14:39:41 pm »
dziekuje za podpowiedz .jaguary sa boskie   .... 

TYGRYS3

  • Gość
Odp: xj40 1987
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 13, 2011, 19:20:43 pm »
ja jestem całkiem odmiennego zdania ,
dlaczego masz cokolwiek ciąć ,pasować szpachlować , skoro masz super karoserię
przełóz be4bechy zarejestruj autko i po poroblemie ,
to wydaje się bardziej logiczne niż wycinanka a'la puzle ,pozdrawiam  :-V

daniel

  • Gość
Odp: xj40 1987
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 14, 2011, 10:48:10 am »
Może w przypadku nowszego auta to ma większy sens, ale XJ40 jest dosyć podatne na rdzę, więc dobrze zrobiona blacharka potrzyma sporo czasu, a nie wiesz jak długo potrzyma ta która wygląda teraz dobrze.

aleksandra 1987

  • Gość
Odp: xj40 1987
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 14, 2011, 11:44:51 am »
 chyba jednak zostane przy wuminie blaszek ,chce wymieniac cale elementy   jak progi to całość nie pordzewiały kawałek.  mam     blacharza  ,młody synek ale sumienny i zna sie na swojej robocie . niby przełorzenie motoru to teoretycznie prostsza sprawa ,ale nigdy nie byłem zwolennikiem tego typu zabiegów.Jeszcze raz dziekuję za pomoc w podjęciu decyzji ... pozdrawiam Tadek