Autor Wątek: Pozbywanie się problemów - xj daimler six 1997 rok wraca do życia  (Przeczytany 2304 razy)

adriansajecki

  • Gość
Witam.
Panowie postanowiłem przywrócić mojego kota do życia ale mam kilka problemów i potrzebuje rady doświadczonych w bojach właścicieli kotów.

1. Obroty mam za wysokie ok 1000 - 1100 i nie bardzo wiem dlaczego
2. Czasami obroty nie chcą spadać tylko trzymają się na ok 1500-1800 ale jak dodam gazu to opadają tak jak by się przepustnica zawieszała - czy żeby ją wyczyścić trzeba ją wyjąć?
3. Nie mam ogrzewania - wymieniłem chłodnice wody i klimy i nie wiem może też, że długo nie włączane ogrzewanie było coś się zatkała nagrzewnica.
4. Planuje generalny remont zawieszenia z przodu i teraz czy kupić części w sklepie v12 czy englishcars, czy jeszcze gdzieś indziej. Tam maja dużo części ale wiem że większość to zamienniki. Jakiej jakości są te zamienniki ?
5. Ze skrzynią wszystko ok ale mam takie wrażenie, że jak rozpędzę się do 100 i puszcze gaz to tak jakby po chwili mi redukował i delikatnie szarpał ale za chwile zrzuca ten bieg.
6. Mam problem ze zmieniarką - działa kiedyś w 100% później włączała się raz na jakiś czas a teraz pokazuje się error. Słychać ją jak pracuje zmienia płyty ale tak jakby nie mogła jej zczytać i za chwilę pokazuje błąd.

Jeśli ktoś ma ochotę żeby pomóc mojemu jagowi to proszę o ratujące mnie i jego informacje.

pozdrawiam

booschmen

  • Gość
Odp: Pozbywanie się problemów - xj daimler six 1997 rok wraca do życia
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 30, 2011, 13:16:25 pm »
Z obrotami mam podobnie w XJR-ze albo za wysokie albo za niskie az gasnie, wedlog poprzedniego wlasciciela to jakis zawor wolnych obrotow, wedlog mnie silniczek krokowy, lecz dzis podczas rozbierania kota i odkreceniu przewodu paliwowego powrotnego miedzy tym wezem a baczkiem utrzymujacym cisnienie znalazlem wkret po co on tam jest to nie wiem podejrzewam iz nasi juz tam byli, wiec jak uda mi sie go poskladac do kupy bez tego tam czegos to moze mu sie poprawi, napisze jaki byl wynik.

adriansajecki

  • Gość
Odp: Pozbywanie się problemów - xj daimler six 1997 rok wraca do życia
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 30, 2011, 13:35:48 pm »
Ja problemów z gaśnięciem nie mam, jedynie te obroty trochę za wysokie - wyczyściłem przepustnicę benzyną ekstrakcyjną i mam wrażenie, że problemy z opadaniem obrotów lekko ustały, już tak nie zawiesza się przy ok 1500-1800 obrotów ale i tak obroty są za wysokie ciągle ok 1100. Napisz jak coś się poprawi u Ciebie.

Offline Michal_C

  • JCP Art - Master
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.357
  • Moja obecna
Odp: Pozbywanie się problemów - xj daimler six 1997 rok wraca do życia
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 30, 2011, 23:53:33 pm »
1.2. Sprobuj poluzowac linke gazu, ja sie kiedys bawilem, i mialem podobne objawy. Po poluzowaniu znowu ok bylo. Warto tez wyczyscic czujnik obrotow jalowych, zerknac, czy styki w gniezdzie i wtyczce nie sa zasniedziale.
6. http://www.mraven.com/Jaguar%20X300%20Radio/Jaguar_X300_Radio.html ten malutki opornik u mnie trzeba bylo przelutowac (jest malutki, wiec trzeba odpowiednio zakonczonej lutownicy), po tej operacji dzialalo super:)  W ogole jaki kod pokazuje? Warto podawac takie informacje, tak na przyszlosc :-W
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2011, 23:58:16 pm wysłana przez Michal_C »
IF IGNORANCE IS BLISS, WHY AREN'T THERE MORE HAPPY PEOPLE?

adriansajecki

  • Gość
Odp: Pozbywanie się problemów - xj daimler six 1997 rok wraca do życia
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 31, 2011, 23:00:06 pm »
linkę poluzowałem i tak jakby troszkę lepiej ale dalej trzyma obroty tak ok 1000-1200 na wolnych. Gdzie jest czujnik wolnych obrotów?

Offline Michal_C

  • JCP Art - Master
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.357
  • Moja obecna
Odp: Pozbywanie się problemów - xj daimler six 1997 rok wraca do życia
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 01, 2011, 00:27:36 am »
Czujnik jest na przepustnicy (czyli to gdzie sa podlaczone linki gazu). By go wyjac, musisz poluzowac 4 sruby mocujace przepustnice do kolektora, wtedy mozna ten czujnik latwo odkrecic, bez zdejmowania wszystkiego innego po drodze. Sprawdz styki, wyczysc czujnik (najwazniejsze). Daj znac jak to zrobisz;)
IF IGNORANCE IS BLISS, WHY AREN'T THERE MORE HAPPY PEOPLE?