Autor Wątek: tylne swiatla - dziwne zachowanie  (Przeczytany 4103 razy)

Sambor

  • Gość
tylne swiatla - dziwne zachowanie
« dnia: Październik 07, 2008, 21:37:04 pm »
Witam. mam taki oto problem: nagle podczas wlaczania kierunkowskazu swiatlo tylne zaczelo mrugac na zmiane z kierunkowskazem, w dodatku jak jeszcze przycisne hamulec to mrugaja swiatla przeciwmgielne. kompletna paranoja. dzieje sie tak w tylnym lewym swietle. bezpieczniki sa ok. nie padalo. nie wiem co z tym zrobic :-cry

czapka

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 07, 2008, 22:15:34 pm »
Spawdź masę  ;)

Sambor

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 07, 2008, 22:18:14 pm »
poniewaz jestem humanista i masa kojarzy mi sie tylko z pruszkowem albo wolominem prosze Cie Czapko - wytlumacz krok po kroku co i jak sprawdzic. dzieki

czapka

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 07, 2008, 22:21:37 pm »
Masa jest to połączenie części elektrycznej z nadwoziem lub ujemnym biegunem akumulatora. Większość przypadków tzw. choinki to właśnie problem z masą.

Sambor

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 07, 2008, 22:29:26 pm »
to co i jak zrobic?

czapka

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 07, 2008, 22:36:18 pm »
Przede wszystkim przeczyść wszystkie styki lampy. Zarówno wtyczkę jak i styki żarówek, najlepiej drobnym papierem ściernym.

Sambor

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 08, 2008, 00:13:29 am »
dzieki. jutro sie biore do roboty.

Sambor

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 21, 2008, 18:53:40 pm »
wyczyscilem styki i dalej nic. poruszalem kable i dalej nic. teraz jest tak, ze po wlaczeniu swiatel,  hamulcow i lewego migacza lampy migaja na zmiane. przy hamowaniu swieci sie takze zolta lampka kontrolna. nic juz z tego nie rozumiem. czy to znaczy, ze trzeba bedzie wymienic cala elektryke? jak to naprawic?

rcala xj40

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 23, 2008, 22:22:07 pm »
Uwielbiam zimny wyrachowany realizm Papryka..... ;D ;D ;D napisz tylko Kolego ile dokladnie metrow elektryki jest w przedmiotowym kocie...wierze ze margines bledu to jakies 10m  :-yipee

Sambor

  • Gość
Odp: tylne swiatla - dziwne zachowanie
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 24, 2008, 00:29:23 am »
dobra. jade do pana Ryszarda... przy okazji moze uda sie naprawic ogrzewanie tylnej szyby ??????