Niech sobie mózgi wymienią...
EJDR00701Z to WTRYSKIWACZ układu CR.
Pompę masz HPCR.
Ciśnienia trochę niższe niż powinny być. Najtaniej zacznij od wymiany zaworu IMV (brazowa wtyczka w pompie na 2x T25) i do wyczyszczenia tego sitka w nim. Jak znajdę parametry z sesji jaką robiłem po nowych wtryskach i idealnej pompie (co wypluła 107% na stole pobierczym, gdzie nowa ma pluć 110%, a większość używek ma problem zeby do 90% dobić).
Pompy są takie same w 2.0D i 2.2D, różnica tylko końcówki wtryskiwacza (korpus i zaworek i cewka te same, nawet w puzzlach z Delphi Diesel) i mapy w ECU.
Zapewne masz pompę już z oznaczeniemi 6S7Q-xxxxx-xx (montowane od 2005.5), więc poprawioną, chyba że masz dziwnym trafem 2.2D z 2004 lub 2005, to może być jeszcze stara 3S7Q-xxxxx-xx (a ras sie spodkałem z 2xxx-xxxxx-xx), one lubiały umierać częściej. Pompy wymieniane na gwarancji od 2006r też są 6S7Q-xxxxx-xx.
Wtryski orientacyjnie sprawdzisz w DS150E
Żądana dawka (dla 2.0D - 5mg/suw, dla 2.2D 6mg/suw), jeśli skacze, to wiadomo, coś niehalo, czasami widziałem po 9mg/suw aż nawet po 10.
Korekta powinna być od -0,1 do +0,1,
Przeczytałem drugi Twój temat.
Zacznij od sprawdzenia wiązki. Masz coś pokaparzone i gubi Ci CAN H.