JWDS
Bo te wszystkie zabawki na ELM możecie sobie powrzucać w buty tylko. Ktoś, kto miał do czynienia z diagnostyką (a nie zabawą i udawaniem diagnostyki) powie, że do Jaga niestety ale nie ma taniego sprzętu.
Z nowymi elementami wracam do dyskusji z Wami.
Kolega Cyberda, w pieknym miescie Bath na Wyspie urzedujacy polecil mi skaner ktory
pracuje dobrze z Jego kotem - 2,1 l. V6 A.A. 2002. Mam takiego samego.
Zamowilem, zaplacilem i przez Niderlandy otrzymalem scaner pod wezwaniem :
Maxi Scan MS 309.
Podlaczylem go wczoraj do mego kota i wskazal mi P1111 - co mnie ucieszylo.
Ale ciekawosc moja popchnela mnie do sprawdzenia "zamrozonych ramek"
Oto ich odczyty:
DICFRZF P1642
FUELSYS1 CL
FUELSYS2 CL
LOAD...PCT(%) 17,6
ETC (C) 78
SHRTFTI (%) 5.5
LONGFTI (%) 4.7
SHRTFTI (%) 4.7
LONGFT2(%) 2.3
MAP ( kPa ) 40
RPM (/min ) 730
Vss ( km/h) 0
IAT (C ) 31
MAF (g/s ) 3.28
TP ( % ) 0.0
Wiem co oznaczaja RPM i Vss. Pytam dlaczego ukazuje sie P1642 skoro najpierw bylo P1111.
Co oznaczaja pozostale skroty i co mozna Wg nich sadzic o stanie kota mojego.
Licze na kolegow Cyberde, grhr i eMWuGSM , ktorzy juz mi pomagali w przeszlosci.
Pragne nieskromnie zaznaczyc ze jestem pierwszym w tym temacie, ktory poruszyl
zagadnienie "zamrozonych ramek"- jesli sie nie myle...
I jeszcze jedno... Po odlaczeniu skanera, kiedy wracalem do domu nie dzialaly liczniki obrotow, szybkosci i temperatury. Palila sie kontrolka baterii - voltomierz wskazywal ladowanie na 15V.
Po kilku godzinach wszystko wrocilo do normy za wyjatkiem pomaranczowej kontrolki ktora wskazuje jakies nieprawidlawosci pracy silnika.
Kociak smiga bez zarzutu - jak moge wykasowac ta kontrolke?
i